מה כולל ציוד למסעדות

0
189

אך האמת שמאחורי הקלעים מתנהלים הרבה דברים וישנם שם גם אנשי צוות והרבה ציוד למסעדות שכולם נרתמים יחד להפקת המנה המושלמת של הסועד.

מה נמצא במטבח של המסעדה?

מטבח של מסעדה, בניגוד למטבח הביתי הקטן והמוכר, כולל כלים רבים , ציוד למסעדות שאלו הכרחיים ממש כדי לעמוד בלוח זמנים ולהוציא מנות יפות וטריות על פי ביקוש הלקוחות. ולכן חשוב שהמטבח יהיה בנוי בצורה מרווחת ונוחה כאשר לכל פריט יש את המקום המתאים והנח לעבוד עליו. ונפרט-
• כלי הגשה – חשוב שיהיה מלאי גדול מספיק של צלחות ושאר כלי הגשה כדי שלא יצטרכו לבזבז זמן רב על שטיפה של צלחת לפני הגשת המנה. וכן שיהיו מונחים במקום נח ונגיש קרוב למשטח שעליו מכינים את המנה.

• מקררים – חשוב שיהיו מספיק מקררים בגדלים שונים, שיהיו מתוחזקים, נקיים, ובנויים באופן נח שיוכלו למצוא כל דבר בלי לבזבז זמן על חיפושים. כמו כן אכסון המאכלים במקרר צריכים להיעשות בצורה נקייה והמאכלים ארוזים היטב כדי למנוע זליגות וערבוב של טעמים.

• משטחי עבודה – כאשר ישנו משטח עבודה נרחב ונח העבודה נעשית ביעילות רבה הרבה יותר, כאשר המשטח צפוף וצריך להכין מספר מנות בו זמנית זה בוודאי יבוא על חשבון התוצאה.

• סכינים טובים – כאשר עובדים עם סכין לא טובה, העבודה נעשית קשה, ומעייפת מאוד את הידיים, וכמובן שגם התוצאה היא לא יפה. סכין חדה עושה עבודה יפה מדויקת ו'חתיכית'…
• מכשירי חיתוך ומכשירי עיבוד לירקות – בחיתוך של ירקות אי אפשר להיערך מראש ולחתוך כמות לכל היום, כי הירקות מטבעם מתבלים מהר והמראה הרענן שלהם הופך ל'סמרטוטי' ולא מושך. כמובן שאף מסעדה לא תרצה לוותר על הירקות במנה שלה, שכאשר הם חתוכים בצורה הנכונה ומשולבים היטב עם המנה גם בשילוב נכון של צבעים וגם מבחינת המרקמים. לכן חשוב שיהיו גם מכשירים מיוחדים לחיתוך מהיר של ירקות ופריסתם בצורה נאה אסתטית מושכת ויפה, כדי שכל מנה תצא מושלמת.
למדנו שבמסעדה יש הרבה ציוד למסעדות שנמצא מאחורי הקלעים וכל הצוות טורח שם על מנת להפיק לכם את המנה המוצלחת והיפה שלכם, אז אולי מהיום תעריכו יותר את המנה המוגשת לכם, ותדעו גם לחכות בסבלנות גם כאשר היא מתעכבת זמן רב מידי לטעמכם ולבטנכם המקרקרת…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן