מינוי חדש במחלקה להריון בסיכון בלניאדו

1
821
בית חולים לניאדו - נתניה
בית חולים לניאדו - נתניה צילום באדיבות דוברות לניאדו

ד"ר יעל יקל מונתה לעמוד בראש המחלקה להריון בסיכון בלניאדו. ד"ר יקל, מומחית בתחומה, ניהלה את המיון המילדותי בשערי צדק וכן עבדה כרופאה בכירה במחלקת הריון בסיכון וחדר לידה במשך שנים רבות.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי המרפאה להריון בסיכון בלניאדו, משרתת את כלל הנשים שהריונם הינו הריון בסיכון באיזור נתניה והשרון וכן נשים מאזורים מרוחקים יותר. המרפאה להריון בסיכון הקיימת בלניאדו כיום מציעה לנשים מעקב הריון כאשר מדובר בהריונות מרובי עוברים, רקע של סיבוכי הריון בלידות קודמות, לידות קיסריות חוזרות, השרשות פתולוגיות של שליה ועוד. כמו כן קיימת מרפאת סכרת לנשים בהריון, המתנהלת בשיתוף פעולה עם מומחים מתחום האנדוקרינולגיה וכן דיאטנית.

עוד נמסר, כי מתוכננת פתיחת מרפאת OBSTETRIC MEDICINE , המיועדת לנשים עם מחלות רקע/בעיות רפואיות מיוחדות. מתוך גישה של רצף בטיפול, המעקב הניתן במרפאות כולל: הכנה לקראת הריון, מעקב במהלך ההריון , הכנה לקראת לידה ומעקב לאחר הלידה. גם במהלך הלידה ובמידת הצורך, מעורב הצוות המטפל מהמרפאות. המרפאות עובדות בשיתוף פעולה ותיאום עם רופאי הפגייה בלניאדו וכן בתיאום עם יועצי משנה בבית החולים. (קרדיולוגיה, נפרולוגיה, אנדוקרינולוגיה, המטולוגיה, ראומטולוגיה). כמו כן, מרדימה המייעצת בנושאים הייחודים להרדמה מילדותית לנשים הזקוקות לכך, במהלך הריון או בהכנה לקראת הלידה.

עם כניסתה לתפקיד מסרה ד"ר יקל: "מדובר באתגר מקצועי בעל משמעות עבורי. אני מודה להנהלת האגף ובית החולים על האמון שניתן בי ומפשילה שרוולים כדי לפתח ולשדרג את השירותים אותם אנו מציעים כיום".

ד"ר מרדכי בן דוד, מנהל אגף נשים ויולדות בלניאדו בירך את ד"ר יקל ואמר, כי "ניסיונה הרב והידע הנרחב של ד"ר יקל מהווים שדרוג למטופלות המגיעות אלינו כשהן חוששות מהריון הנמצא בטווחי סיכון כאלה או אחרים".

ד"ר יעל יקל, צילום באדיבות בית חולים לניאדו
ד"ר יעל יקל, צילום באדיבות בית חולים לניאדו

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן