מכבי נתניה הפסידה להפועל חיפה 2:0

0
120
ירין חסן, מכבי נתניה. נתניה און ליין
ירין חסן, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין

במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל פגשה מכבי נתניה את הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר לקרב תחתית שבסופו הפסידה מכבי נתניה 2:0 ועמוק בתחתית הטבלה. 12 משחקים רצופים שבהם נתניה לא מצליחה לנצח מתחילת העונה, נתון עגום שאם לא ישתנה בהקדם תמצא את עצמה קבוצת היהלומים בליגה הלאומית ולא בליגת העל. חניכיו של ראובן עטר שעברו טלטלה רצינית השבוע בעקבות שחרורם של חמישה שחקנים והבאתם של שחקנים אחרים, מתוסכלים מהמצב שבו נמצאת הקבוצה ונראה כי הפתרונות הולכים ונגמרים.

שלושה משחקני הרכש החדש פתחו ב-11 של ראובן עטר ולמרות זאת כבר בשריקת הפתיחה ניתן היה להבחין כי העדיפים לניצחון הם דווקא המארחים. ההגנה של נתניה נראתה מבולבלת וכך גם מערך ההתקפה, המזל הגדול של נתניה במשחק מול חיפה היה היכולת הטובה שהפגין שוער הקבוצה ברק לוי שעצר כדורים קשים ומנע מקבוצתו תבוסה כואבת. הקבוצה המקומית ספגה שער יתרון מוקדם אפילו מוקדם מאוד בדקה -5 בעקבות חוסר תשומת הלב של אנדרי מישצ'נקו שחלם בזמן שכדור עומק מצוין של אושרי רואש מצא את אלי אלבד שזה הכניע את ברק לוי ורשם 1:0 לחיפה. נראה שהשער המוקדם העיר את שחקני נתניה שרשמו שיפור ביכולת והגיעו לכמה מצבים שבסופו של דבר לא הסתיימו ברשת של חיפה. בדקה-35 היה זה כדור עומק נוסף מצידה של חיפה, הפעם היה זה יוסי דורה שמצא את רגלו של מהראן לאלה שהכניע את לוי בפעם השניה למשחק ורשם את שערו השמיני מתחילת העונה ואת תוצאת הסיום 2:0 במשחק הנוכחי.

לאורך כל המשחק אוהדי מכבי נתניה שהגיעו לאצטדיון בחיפה מחאו נגד קבוצתם, שרקו בוז לשחקנים ולמאמן ובעיקר הביעו את תסכולם העמוק ואכזבתם מיכולת הקבוצה העונה בכלל ובמשחקים האחרונים בפרט. את מירב הגידופים קיבל הבלם ירין חסן  שבכל פעם שרגלו נגעה בכדור נשמעו לעברו צעקות וקריאות גנאי מהיציע. חסן גדל במועדון הצהוב ולקח קשה את קריאות האוהדים, בסיום המשחק בדרך לחדר ההלבשה נראה חסן בועט בחפצים שנקרו בדרכו. גם המאמן ראובן עטר לא נשאר מחוץ לפיות האוהדים שקראו לו להתפטר מתפקידו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן