מכבי נתניה הפסידה 4:1 לבית"ר ירושלים

0
236
סלובודן דראפיץ - מכבי נתניה
סלובודן דראפיץ. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

מכבי נתניה הובסה הערב מול בית"ר ירושלים בתוצאה 4:1 במפגש שנערך במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל. אלפי אוהדי נתניה הגיעו לאצטדיון טדי לעודד את הקבוצה במשחק החוץ הקשה שבסופו כאמור רשמו היהלומים המקומיים את הפסדם השני העונה. מכבי נתניה הייתה טובה יותר מהמארחת מרגע שריקת הפתיחה אך סבלה מחוסר דיוק והרבה ביש מזל. למרות משחק מצוין של דייא סבע וערן לוי וכמה מצבים מסוכנים שלא הסתיימו ברשת נעקצה הקבוצה המקומית בדקה ה-17 ממתפרצת אדירה שבסופה שכטר העלה את בית"ר ירושלים על לוח התוצאות. השער המוקדם שספגה, עשה טוב לשחקני הקבוצה המקומית שלחצו אפילו יותר. במחצית השנייה, דקה 57 היה זה קייטה שמצא את עצמו באחד מול אחד מול השוער ומשם הדרך לרשת של בית"ר הייתה קלה. שיויון 1:1.
התפנית במשחק הגיע בדקה 74 אז הכשיל טים הוייבך שרשם משחק רע את יוסי בניון ברחבה וזכה לכדור חופשי אותו בעט קלאודימיר שהחזיר את היתרון לבית"ר. קצת פחות משתי דקות עברו משער היתרון ובלבול בהגנה של נתניה יצר לעידן ורד מצב מושלם אותו הוא ידע לתרגם לשער השלישי של בית"ר. מי שחתם את תוצאת המשחק היה יוסי בניון שנהנה מבישול של עידן ורד עמוק בתוך תוספת הזמן.
תוצאת הסיום לא משקפת את הלך הרוח במשחק שכן מכבי נתניה הייתה עדיפה לאורך כל דקות ההתמודדות, שלטה על הנעשה במגרש והציגה כדורגל טוב. ביום שבת יפגשו חניכיו של דראפיץ' את קרית שמונה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן