מכבי נתניה מציגה: האוהד מספר אחד

0
242
ערב גאלה - מכבי נתניה של אייל סגל
ערב גאלה מרשים. צילומים רן אליהו, נמרוד גליקמן

רגע לפני שעשרות המוזמנים והמוזמנות הגיעו למתחם האירוח באצטדיון נתניה, עבר אייל סגל במקום וחילק הוראות אחרונות. בשקט. בקול נעים ועם חיוך קטן. אט-אט התמלא מתחם האירוח באורחים הרבים. לכולם היה מכנה משותף אחד, בין אם היו אלה קבלנים, אנשי עסקים, נבחרי ציבור ובראשם ראש העירייה פיירברג-איכר, אנשי התקשורת המקומית, כדורגלני העבר וההווה: כולם אוהבים את מכבי נתניה.

בכלל נדמה, שבכל הקשור לניהול מכבי נתניה בעידן אייל סגל מילת המפתח היא אהבה. סגל, איש עסקים מוכר מעדיף להיות בצל ולא באור הזרקורים. בכל הקשור למכבי נתניה הוא מצהיר על עצמו שהוא קודם כל אוהד. דווקא השנים הרבות בהן ליווה את הקבוצה כאוהד וגם כמי שתרם לא פעם כספים רבים, מאפשרת לו לראות דברים אחרת. בראיון לספורט נתניה און ליין – נתניה, קצת אחרי ערב הגאלה ואחרי שקבוצת מכבי נתניה דרסה את עכו, מספר אייל סגל על הדרך, על התקוות וגם האתגרים.

זו פעם ראשונה בה מתקיים ערב גאלה לפתיחת עונה במכבי נתניה. למה היה חשוב לך לקיים ערב מסוג זה, שמאפיין תחומי עסק אחרים?
"לגישתי, קיום ערב מסוג זה הוא ראשון במעלה וחשוב מאוד, בעיקר כשאתה בעלים של קבוצה. מטרת הערב הייתה לשתף את כל האנשים והגורמים הקשורים לקבוצה ומקיפים אותה וכמובן אותי. שחקני עבר לצד שחקני הווה, הצוותים המקצועיים המלווים את הקבוצה, העיתונות המקומית, הספונסרים, התורמים, נבחרי הציבור וראש העיר. זו הדרך הטובה ביותר שאני מכיר לחבר בין אנשים".

האם הפידבקים מערב הגאלה היו כפי שקיווית?
"הפידבקים היו מדהימים מכולם. עצם זה שכולם מדברים על ערב הגאלה בכלל ועל מכבי נתניה בפרט בצורה כל-כך חיובית, זה בהחלט מרגש. אני מאוד התרגשתי בערב עצמו, כמו כולם אני מניח. ברור לי שההצלחה שלי לא תימדד היום או בעוד יומיים, ההצלחה תימדד אם אמכור בעוד עשור 10,000 מנויים. אני שואף לחיבור אמיתי בין כולם. לחיבור בו כל אחד ירגיש שהוא שותף לדרך".

האם בכוונתך להפוך את ערב הגאלה למסורת – כל עוד תעמוד בראש הקבוצה?
"בוודאי. אני מחפש דרכים נוספות לקרב את כל האנשים שאוהבים את מכבי נתניה ורוצים את הצלחתה. יש לי תכנית שלמה בנושא הזה, שאנסה להוציא לפועל בקרוב. אנחנו, כולנו, נעשה הכול כדי למצוא את הדרכים הנכונות ביותר לקרב את כולם למכבי נתניה".

אחד הצעדים הראשונים בהם נקטת, זה החזרת מרבית העובדים והמתנדבים שנזרקו או עזבו בתקופת אוסידון. מדוע?
"המשותף לכולם, שהם צמחו, כמוני, מקהל האוהדים. אומנם, לא אותו מחזור גיוס, אבל אלה נציגי הדור הצעיר, שנושמים, חולמים ועושים כל יום את כל מה שהם מתבקשים מול קהל האוהדים, התקשורת והאנשים המקיפים את הקבוצה. אני גאה בכולם".

צעד נוסף שבולט מאוד הוא החיבוק החם שלך לשחקני העבר. האם גם זה חלק מאסטרטגיה כוללת?
"היסטוריה היא זו הבונה את הווה. כאוהד הקבוצה וכבעלי הקבוצה, אני מאמין בכל לבי שחייבים וצריכים לחבק את שחקני העבר. הם אלה שהפכו את מכבי נתניה למותג. הם יקבלו את כל הכבוד הראוי על תרומתם, הם יקבלו מנויים כדי שיוכלו להגיע למשחקי הקבוצה, מבלי שיצטרכו לרדוף אחר כרטיס או מקום ישיבה. כבוד היא לא מילה גסה"

במהלך נאומך הודית לכל אחד ואחת שסייעו ומסייעים – אך גם הדגשת במיוחד שניים
"עבודת צוות היא גם לדעת לומר תודה. ואכן, הדגשתי שניים. לא הייתי יכול לעשות את מה שאני עושה עכשיו ללא שני אנשים. הראשון הוא השותף העסקי שלי, שתמיד מברך ונותן את ברכת הדרך למהלכים שלי. השנייה זה העזר שלטובתי ולא נגדי – אשתי יעל – שללא ברכת הדרך ממנה, לא הייתי יכול לצאת לדרך למהלך רכישת מכבי נתניה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן