ברגע האחרון: 1:1 בין מכבי נתניה לנשר

0
109
ערן לוי מכבי נתניה
ערן לוי - מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

לאחר שלושה שבועות של פגרה חזרה הליגה הלאומית למגרשים והפגישה ביום שישי את עירוני נשר מול מכבי נתניה במשחק סופר דרמטי שהתקיים באצטדיון ברמת גן.

הדרמה האמיתית התרחשה עוד טרם שריקת הפתיחה כאשר מאות מאוהדי נתניה נאלצו לחכות מחוץ לאצטדיון – זאת משום שנפתחה רק קופה אחת לקניית כרטיסים. התור הארוך ותחושת התסכול בקרב חלק מהאוהדים, שהפסידו את תחילתו של המשחק, הורגשה ביציע נתניה. על מנת למזער את הנזק נרתם שלומי פרץ אחד מבעלי עירוני נשר לעזרתם של האוהדים ומכר מרכבו הפרטי כרטיסים לאוהדי הקבוצה, שהגישו תלונה למשקיף המשחק שניסה לדחות את פתיחת המשחק בכמה דקות אך נענה בסירוב מצד הגוף המשדר. פרץ התייחס לאירוע המביך ואמר: "האצטדיון בנשר לא כשיר לליגה הלאומית ונמצא כרגע בשזרוע ושדרוג. זו הסיבה שהמשחק עבר לאצטדיון ברמת גן. הנהלת האצטדיון הבטיחה להעמיד לרשותנו שלוש קופות, אבל בפועל נפתחה רק אחת ו-20 דקות לפני תחילת המשחק פתחו קופה נוספת בצידו השני של האצטדיון. על מנת למנוע אסון, ניסינו להעביר את הכרטיסים מהקופה שפתחו לזו שכבר פועלת. אולם, אוהדי נתניה התנפלו על המכונית שלי ולא נותרה לי ברירה אלא למכור להם מהמכונית בכדי למנוע אסון".

המשחק עצמו לא היה מהטובים של נתניה העונה, שהפגינה יכולת יחסית חלשה. עם זאת הוכיחו חניכיו של דראפיץ לכולם, שהם לא מוותרים עד הרגע האחרון. על אף השליטה המוחלטת של נשר במגרש ועלייתם ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-16, נתניה לא ויתרה על הסיכוי להשיג נקודה אחת לפחות. שכבר נראה היה כי הקבוצה המקומית הולכת לרשום את הפסדה הראשון העונה, היה זה קפטן הקבוצה, ערן לוי, שעמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-91, בעט כדור מחוץ לרחבה ישירות לפינה וקבע 1:1 דרמטי ובעיקר מפתיע. נתניה חזרה מרמת גן שבקופתה נקודה נוספת, ואילו עירוני נשר חזרה הביתה עם טעם מר של החמצה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן