מכבי נתניה: שנתון 2006 במבחן

0
180

מחלקת הנוער של מכבי נתניה מקיימת מזה חודש מבחני קבלה ומיון לקבוצת שנתון 2006 – הקבוצה הצעירה ביותר של המחלקה. לנתניה און ליין-ksn נמסר, כי במחלקת הנוער שמים דגש רב בימים אלו על בניית הדור הצעיר ביותר, וכמו לפני כל עונת משחקים, מחלקת הנוער של מכבי נתניה מתחילה לבנות את השנתון הצעיר ביותר כבר בחודש יוני – זאת על מנת לבחון שחקנים רבים ככל האפשר מהשנתון המדובר.

מדובר באימונים המתקיימים ללא עלות עד לחודש אוגוסט. את הקבוצה מאמן המאמן המנוסה והוותיק, גי בלחסן, הנחשב למומחה בבניית קבוצות צעירות, כאשר מעת לעת מגיע למבחנים המנהל המקצועי של המחלקה בני לם.

קבוצת שנתון 2006 עוברת ותעבור תהליך דומה לזאת שעברה בעונה שעברה קבוצת שנתון 2005. אז היו אלה מבחני קליטה עבור ילדים בשנתון 2005, שנקלטו לקבוצה אחת בת 50 שחקנים שלאחר מכן חולקה לשתי קבוצות.  ילדי שנתון 2006 וגם ילדי שנתון 2007, מוזמנים להגיע בכל יום שישי למגרש הסינתטי שליד בית הספר שפירא בשכונת דורה מהשעה 16:30. השחקנים מתבקשים להגיע עם בגדי ונעלי ספורט וכן עם בקבוק מים.

המבחנים מתקיימים תחת עיניו של המאמן בלחסן שאמר: "קלטנו עד עתה כ-25 שחקנים מוכשרים לשנתון זה ויש עוד מקום לקלוט שחקנים נוספים. המועדון נותן הזדמנות לשחקני השנתון הצעיר ביותר ופותח את שעריו לשחקנים מנתניה ומהאזור אשר רוצים להצטרף לחממת הכדורגל הטובה באזור".