מכללת נתניה: 120 מלגות חולקו לסטודנטים

2
124
משמאל לימין- ד"ר דוד אלטמן, פרופ' ארד, יאיר המבורגר ורעייתו. צילום ArTamir

בטקס רב רושם, במעמד משפחת המבורגר ובכירי חברת "הראל ביטוח ופיננסים", חולקו המלגות

ביום ראשון התקיים טקס הענקת מלגות חגיגית בביה"ס למנהל עסקים וביטוח במכללה האקדמית נתניה במעמד משפחת המבורגר ועשרות בכירים נוספים מחברת "הראל ביטוח ופיננסים".

מקבלי המלגות שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם העסקים, זכו לשמוע הרצאה מאורח הכבוד, דן גילרמן, שגריר ישראל באו"ם לשעבר, שדיבר על המצב במזרח התיכון כיום: "העולם בו אנו חיים היום אנו רואים עולם אכזרי, בלתי צפוי, מזרח תיכון חדש. אולם האיומים הרבים סביבנו דווקא נותנים לי תחושה של אופטימיות. חשוב להבין שאותן סכנות מדאיגות את מדינות ערב יותר מאשר אותנו והפקטור הזה יפעל לטובתנו בסופו של דבר. המטרה היום היא להביא את ישראל למנהיגות חזקה שתהיה יותר יוזמת ופחות נגררת. בהמשך ציין, כי "המכללה הזו מהווה עבורי דוגמה ליושרה, ליזמות ולמנהיגות. זה לא פלא שבין התומכים המאוד מחויבים נמצאת משפחת המבורגר".

הסטודנטים בהמשך קיבלו שיעור מקוצר מיאיר המבורגר, יו"ר "הראל ביטוח ופיננסים" שבירך את הזוכים הטריים ואמר: "אני אומר לכם מכל הלב שזכיתם להיות במכללה כל כך מיוחדת בראשות האנשים המיוחדים  שהקימו אותה". בהמשך הוא דיבר על הנושא הכלכלי בישראל: "אנחנו מנהלים 170 מיליארד שקל, ועל מנת להצליח אנחנו לוקחים סיכונים גדולים יותר וזה כדי להשיא את התשואה המירבית עבור הלקוחות. אולם, אם מדינת ישראל לא תפנים שהעולם המערבי ימשיך להחרים אותנו אם נמשיך במדיניות הקיימת עכשיו, הבעיה הכלכלית של ישראל תהיה קשה מאוד. אנחנו עדין במצב יותר טוב ממדינות ה-OECD, יש לנו היי טק, חקלאות ורפואה, אבל החרם האירופי שמתחיל לכרסם בנו, עלול להשפיע על הכלכלה הישראלית".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן