מכר סמים לסוכן סמוי ושוחרר למעצר בית

2
123
עו
מייצג. עו"ד מירון רוזנטל. תמונת ארכיון

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה (24) סחר בסמים. בכתב האישום המפורט על פני שני אישומים עולה, כי במקרה אחד היה מעורב במכירת 79.02 גרם סם מסוג חשיש לסוכן סמוי בתמורה ל-1400 שקלים. במקרה נוסף מכר הנאשם לסוכן הסמוי סם מסוג קנאביס במשקל 196.11 גרם בתמורה ל-2300 שקלים.

עו"ד יפית אדרי התובעת מתביעות להב 433, טענה בבקשה למעצר עד תום ההליכים, כי "מעברו של המשיבה עולה, כי מדובר בשור מועד שלא ניתן ליתן בו אמון, בפרט לאור הרשעותיו בעבירות כנגד שוטרים, עובדי ציבור, התנגדות למעצר וכן לאור העובדה שלחובתו 11 הרשעות בעבירות של הפרת הוראה חורית, ולכן קיים סיכון גבוה להישנות ביצוע עבירות נוספות בעתיד".

פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, תיאר בפני בית המשפט את מסכת חייו המורכבת של הנאשם והדגיש, כי הנאשם שודל על ידי הסוכן לבצע את העבירות. עוד טען עו"ד רוזנטל, כי הנאשם לא הורשע בעבירות סמים וכי לא הואשם "בבריחה" , שכן לא ידע כלל כי המשטרה מחפשת אותו.

הנאשם ביקש מבית המשפט לשחררו וביקש את אמונו של בית המשפט, תוך שציין את התמיכה המשפחתית לה הוא זוכה ואת רצונו לחיות בעתיד כאחד האדם ולגדל את משפחתו.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אייל כהן, קבע בהחלטתו, כי תסקיר שירות מבחן הבהיר, שלאחרונה חלה תמורה בחיי הנאשם, אשר טען, כי במחצית השנה האחרונה שינה את אורח חייו וניתק קשר עם השולחיים. כמו כן קבע, כי  "שירות המבחן התרשם, כי קיים סיכון במצבו להמשיך מעורבות שולית ועם זאת המשיב מבטא עייםות מאורח חייו העברייני והוא ער למחירים אותם שילם. עוד התרשם השירות כי קיים כיום מארג משפחתי המהווה גורם חיובי ומדרבן עבודו, אותו הוא חווה כמקור תמיכה וסמכות".

השופט כהן נענה לבקשת פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, ושחרר את הנאשם למעצר בית. בית המשפט התחשב בתסקיר שנעשה לנאשם, ממנו עולה תמונה עגומה של נסיבות קשות של חייו של הנאשם. כמו כן קבע השופט, כי "במהלך מחצית השנה האחרונה שינה את אורחותיו וניתק קשריים שוליים".

עו"ד רוזנטל מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "צדק בית המשפט שהורה על שחרורו של מרשי מדובר בבחור צעיר עם נסיבות אישיות מורכבות במיוחד".

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן