מנהיגים על "הגג"

0
107

ביום שלישי האחרון, הסתיימה תוכנית המנהיגות השנייה ב"הגג" – הבית לצעירים בנתניה. תוכנית המנהיגות הינה תוכנית ייחודית אשר נבחרים אליה כ-20 צעירים וצעירות מתוך עשרות מועמדים. במהלך ארבעת החודשים האחרונים חברי הקבוצה עברו סדנאות תוכן ע"י מיטב המנחים ובהשתתפות המנהיגות העירונית הבכירה ואף התארחה במפגש חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו). הצעירים למדו על מנהיגות, ניהול, בניית פרויקטים חברתיים, מיפוי קהילתי, שיווק ברשת ביקרו וסיירו בשכונות וביום שלישי האחרון נפגשו למפגש סיום וחלוקת תעודות עם מנכ"ל העירייה מר אבי בן חמו וראש מינהל החינוך הגברת טובה דולב. הצעירים הציגו בפניו את פרויקט הסיום שלהם מיזם חדשני העונה על השם "מרקט-טאון".

המיזם אותו מקיימת קבוצת המנהיגות בחצי שנה האחרונה עוסקת בהפיכת שוק נתניה למקום חי ותוסס, לחוויית בילוי, תרבות ומסחר. כזו שתעמיד מחדש את השוק העירוני כמוקד עלייה ססגוני בעל מנעד רחב של חוויות קולינריות, אמנותיות, מתחמי בילוי ועוד. אירוע הפיילוט הראשון אשר יתקיים כבר בסוף חודש אוגוסט הקרוב, ייתן את גונג הפתיחה של שינוי גדול ומבורך. מנכ"ל העירייה אבי בן-חמו בירך על הרעיון ואמר כי הוא צופה הצלחה גדולה תוך שיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים האחראיים בעיריית נתניה.

צליל מימון, חברת תכנית המנהיגות: "הפרויקט מדהים והעבודה עליו מספקת כל כך. חברי התכנית נרתמים למשימה בכל ליבם ומה שהכי מיוחד זו עצם העבודה שכל אחד מוכשר בתחומו ויחד אנחנו יוצרים פסיפס אנושי מיוחד שכולו עשייה ונתינה. מחכים כבר להתחיל.."

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן