מנהל חדש ליחידת הפוריות וה- IVF בלניאדו

0
684
ד"ר אמיר וינטראוב, מנהל היחידה לפוריות והפריה חוץ גופית בלניאדו. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

ד"ר אמיר וינטראוב מונה השבוע לנהל את היחידה לפוריות והפריה חוץ גופית (IVF) בלניאדו. ד"ר וינטראוב הינו בוגר בי"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, התמחות בילוד וגינקולוגיה בבי"ח שערי-צדק ותת התמחות בתחום הפוריות באוניברסיטת טורונטו בקנדה. ד"ר וינטראוב עבד בשנים האחרונות כרופא בכיר באגף נשים ויולדות וביחידת ה- IVF בשערי צדק ובמקביל ניהל מרפאות פוריות באזור ירושלים.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי במסגרת תפקידו בשערי צדק ריכז ד"ר וינטראוב את בדיקות ההידרוסונוגרפיה, והיה למעשה היחיד בארץ המבצע בדיקה זו ברפואה הציבורית. הבדיקה מתבצעת בשלבי הבירור המוקדמים של בעיית פוריות, ומצמצמת את הצורך בבדיקות הכרוכות בחשיפה לקרינה.

ד"ר וינטראוב הינו בוגר קורס מנהלי מחלקות של ההסתדרות הרפואית בישראל, חבר האגודה הישראלית והאירופאית לפוריות ומשתתף כסוקר מדעי במספר כתבי עת בינלאומיים ואף קיבל מספר פרסים על עבודות מחקר שביצע ועל הצטיינות בהוראה לסטודנטים לרפואה באוניברסיטה העברית.

עם כניסתו לתפקיד אמר ד"ר וינטראוב כי "בלניאדו הכרתי יחידת IVF ותיקה, שיש בה שילוב נדיר של אנשי מקצוע מעולים, עם מעבדה ברמה הגבוהה ביותר, ועם זאת יחס אישי, מחבק ותומך לכל הזוגות. כל זאת לצד דאגה והקפדה על כללי ההלכה וכן הקפדה על נהלי איכות מחמירים בכל הקשור לזיהוי מטופלים וטיפול בעוברים. ככל הידוע לנו, זו יחידת ה-IVF היחידה בארץ שבה כל העוברים גדלים באינקובטור המתקדם ביותר שקיים היום (Time Lapse), ולא רק חלקם. אני שואף להמשיך ולבסס את היחידה כמקום המרכזי והמוביל לתושבי המרכז והצפון, המעוניינים בשילוב הזה, ושבו אפשר לקבל את כל טיפולי הפוריות, החל מהבירור הראשוני ועד להשגת ההריון המיוחל".

ד"ר מרדכי בן דוד, מנהל אגף נשים ויולדות בירך את ד"ר וינטראוב עם כניסתו לתפקיד וציין, כי מינויו של ד"ר וינטראוב הינו חלק ממהלך אסטרטגי לגיוס כח אדם איכותי לאגף נשים ויולדות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן