מרפאה נוספת נפתחה בלניאדו – אורולוגית ילדים

1
791
מנהל המרפאה האורולוגית לילדים, פרופ' יעקב בן חיים. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

מרפאה אורלוגית לילדים נפתחת בבית חולים לניאדו בנתניה. המרפאה, אשר בראשה יעמוד פרופ' יעקב בן חיים, אורולוג ילדים מומחה ובעל ניסיון רב, תעניק שירותים רפואיים לילדים וילדות הסובלים מבעיות מולדות , יעוץ לנשים בהריון במקרים בהם התגלה מום בעובר, טיפול באבנים בדרכי השתן, גידולים בדרכי השתן, אי שליטה על סוגרים, הרטבות לילה ובעיות שנוצרו לאחר פציעות שונות.

פרופ' בן חיים הינו אורולוג מומחה, עם למעלה מ-20 שנות נסיון כאורולוג ילדים, בוגר תת התמחות באורולוגיה ילדים בארה"ב ומנהל את היחידה לאורולוגיה ילדים בבית חולים איכילוב בתל אביב.

פרופ' בן חיים מסר: "אני שמח שתושבי נתניה והסביבה יוכלו לקבל שירות רפואי מיטבי באזור מגוריהם. מדובר בבעיות שבחלקן נפוצות מאד ויש צורך ברפואה מותאמת לגילאים צעירים. אנחנו נטפל בילדים וילדות עד גיל 16".

פרופ' בן חיים ציין, כי הוא עובד זה זמן רב בשיתוף פעולה עם גורמים בקהילה וכי הוא מאמין שפתיחת המרפאה תאפשר לקופות החולים ולגורמי רפואה מחוץ לקופות החולים לשלוח את המטופלים לקבל טיפול רפואי בקרבת מקום המגורים – בנתניה.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי פתיחת המרפאה האורולוגית מצטרפת לפתיחה של מספר מרפאות נוספות בלניאדו, כחלק ממערך המכונים ומרפאות החוץ. רק לאחרונה נפתחה מרפאה ראומטולוגית ומרפאת כף רגל סוכרתית. ,

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן