מרפאות חוץ לניאדו מובילות

0
1052
לניאדו נתניה
בית חולים לניאדו. צילום דוברות בית החולים

משרד הבריאות פרסם סקר בנושא חוויית המטופל. מהסקר עולה, כי מרפאות החוץ בלניאדו, קיבלו ציונים גבוהים מהממוצע הארצי בכלל המרפאות ובנוסף, ארבע מרפאות מדורגות באחד משלושת המקומות הראשונים.

הסקר בחן פרמטרים רבים הקשורים לנושא כגון: זמינות תורים, קבלת מידע ברור לקראת הביקור במרפאה, התיחסות אנשי צוות לחששות ושאלות, הסבר על אופן ביצוע הבדיקה ועוד.
מטרות הסקר, כפי שהוצג בדו"ח – מיפוי החוזקות והחולשות ברמות השירות במרפאות החוץ בבתי החולים במטרה לשפר את השירות וחווית המטופל במערכת הבריאות בישראל ברמה המקומית והלאומית, יצירת תרבות ארגונית של מדידה רציפה ושיקוף המידע לציבור, העצמת המטופל במפגש עם מערכת הבריאות ומתן כלים לקבלת החלטות.

תוצאות הסקר מעלות, כי מערך מרפאות החוץ בלניאדו מוביל את התחום ברמה הארצית. שביעות הרצון של המטופלים בלניאדו, בכל המרפאות שנבדקו גבוהה מהממוצע הארצי. כמו כן, ארבע מרפאות בלניאדו השתלבו באחד משלושת המקומות הראשונים בסקר – המרפאה האורטופדית קיבלה את הציון המסכם טוב ביותר והגיעה למקום הראשון – 85.5%, מרפאת העיניים ומכון הגסטרו הגיעו למקום השני וקיבלו ציון מסכם העומד על 91.3% במרפאת העיניים ו-95.3% במכון הגסטרו.

מכון MRI בלניאדו שנפתח אך לפני כשנתיים הגיע למקום השלישי וקיבל ציון של 90.9%. מערך המכונים ומרפאות החוץ בלניאדו הינו חלק אינטגרלי מבית החולים ומכיל כ-60 מכונים ומרפאות חוץ במגוון תחומים רחב.

שרי פרקש, מנהלת המערך האמבולטורי הכולל את המכונים ומרפאות החוץ בלניאדו מסרה כי "הציונים שקיבלנו משקפים עבודה מאומצת של צוות גדול מאד. החל מהמזכירה בדלפק הקבלה, הנציגה שעונה לטלפון ועד הרופאים הבכירים. העבודה הזו מייצרת, בסופו של יום, חווית שירות יוצאת דופן במערכת הבריאות ומעידה כי הצוות בלניאדו מעניק שירות מסור, אמפתי ומקצועי למטופלים".

נעה למל, מנהלת היחידה לחוויית המטופל בלניאדו בירכה את הצוות ואמרה, כי "אנו שותפים מלאים לתהליכי שיפור השירות וחווית המטופל שמוביל משרד הבריאות. אנו מבצעים נדרכות לצוות, תצפיות גלויות וסמויות ומקדמים תודעת שירות בכלל המחלקות והאגפים". מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו ציין כי "אנו רואים בחוויית המטופל חלק אינטגרלי מהטיפול הרפואי. אנו מבצעים מהלכים ארגוניים נרחבים על מנת לשמור על רמה מצוינת של חווית שירות למטופלים. נמשיך להשקיע בכך גם בעתיד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן