משהו קטן וטוב

0
122
נתניה און ליין - ksn מצדיע לעסקים הקטנים מהבית

נתניה און ליין – ksn במחווה מיוחדת לבעלי עסקים קטנים המתנהלים מהבית, מציג תשעה סיפורי הצלחה בעידן בו השילוב בין חלום לעסקים, הופך לקשה יותר ויותר

 —-

לקום מוקדם בבוקר, להתעכב על חיפושים אחר האאוט-פיט המושלם, להסתדר, להתעצבן על הפקקים בכביש, לחפש חנייה, לעלות למשרד ולגלות ששוב השאירו לך ערימות של ניירת… טוב, זו ממש לא הבעיה שלהם. של בעלי העסקים הקטנים המתנהלים מהבית.

 לניהול עסק ביתי קיימים יתרונות לצד חסרונות, אין-ספק. היתרון הוא בחיסכון בהוצאות, החיסרון הוא בהבאת העבודה לבית ובהגעה ללקוחות פוטנציאלים. לרגל יום העסקים הקטנים, נתניה און ליין מספק תשעה סיפורים של הצלחה.

סולי ארבלי
סולי ארבלי

סולי ארבלי 

התמחות: עוגות מעוצבות

 סולי (40), נשואה ואמא לשלושה בנים, מצאה את שאהבה נפשה במקריות מוחלטת, לאחר שבנה "דרש" לפני כארבע שנים, שתכין לו עוגת יום-הולדת בעצמה. האם הלחוצה הכינה עוגה מעוצבת יפהפיה ומשם הכל היסטוריה. כיום היא יוצרת ומעצבת בבצק סוכר, זילוף קרם, עיצוב זרים מתוקים ועוד. בשנה האחרונה העבירה מהידע שלה לאחרות שרוצות להכין בעצמן עוגה יפהפייה מעשה ידיהן בסדנאות אישיות. "האושר בעיני הילד שמקבל עוגה, הסיפוק וההנאה של אותה מתלמדת שחשבה ש'לעולם לא תצליח', הם שגורמים לי לאהוב ולהתאהב כל יום מחדש בעבודה וביצירה שלי", היא מספרת.

פיני גלאם
פיני גלאם

פיני גלאם

התמחות: יוצר מוסיקלי ודי.ג'יי

 פיני (27) הוא די.ג'י ומפיק, בוגר ביה"ס לסאונד ובעל חברת המוסיקה Calliope. את עולם המוסיקה הוא הכיר בגיל 14, כתקליטן. מאז הוא מנגן במועדונים ובברים תל-אביביים. ואולם, גאוותו הגדולה היא האולפן הביתי והמקצועי שלו, אותו בנה לבד, עם הרבה תשוקה וסבלנות. "באולפן שלי אני יוצר את מוזיקה. את כל הכלים ששומעים בקטעים שאני יוצר, אני מפיק בעצמי ומשלבם יחד. אין דבר שעושה אותי יותר מאושר, מאשר לראות אנשים רוקדים ונהנים לצלילי מוסיקה מקורית שלי וגם להעביר לבני נוער, באמצעות קורסים במתנ"סים, את הידע שצברתי".

שלי יונגר
שלי יונגר

שלי יונגר

התמחות: תרגומים מקצועיים

את "יונגר׳ס תרגומים״ הקימה שלי (27) לאחר שמכריה ביקשו ממנה, לא פעם, לתרגם מסמכים מאחר והיא דוברת אנגלית כשפת אם. החזון היה להקים חברה עם מחירים שפויים והוגנים – לא רק לחברות אלא גם לסטודנטים ולאנשים פרטיים. שלי גייסה למעלה מ-200 מתרגמים בכל השפות ובין לקוחותיה, כיום, משרדי עורכי דין, חברות, סופרים והוצאות לאור. "העבודה תמיד מאתגרת. העסק קיים כבר מעל לשנה ואני יכולה לומר בכנות שבכל יום אני לומדת משהו חדש", אומרת שלי.

רוני קריב
רוני קריב

רוני קריב

התמחות: עיצוב וייבוא אופנה

רוני (48) היא אופנאית ומעצבת אופנה שהקימה בוטיק בגדים פרי חזונה. בוטיק "רוקה" מאגד בתוכו אופנת נשים, אקססוריז, נעליים, תיקים ועוד, המוצעים למכירה בשכונת רמת פולג. חוויית הקניה היא באווירה ביתית וביחס אישי . או כמו שאומרות לקוחותיה, כשסטייל, שיק ואיכות נפגשים…

תמר צמח
תמר צמח

תמר צמח

התמחות: עיצוב ג'ינסים

 את המותג T.T jeans יצרה תמר (21), אשר מתמחה בעיצוב אישי של ג'ינסים וחיה את החלום. את עבודותיה, המיוצרות בטונה של סטייל חופשי והרבה אהבה, היא מתאימה לכל גזרה: נשים, גברים וילדים. "מכל ג'ינס אני יוצרת דגם ייחודי, כזה שלא חוזר על עצמו, כך כל בן-אדם יכול להרגיש מיוחד ולדעת שהוא לובש ג'ינס שלא ייראה על אף אחד אחר – הכל בעבודת יד כמובן", מספרת. בימים אלה היא עובדת על קולקציית בגדים שתצא בקרוב.

גל מסיקה
גל מסיקה

גל מסיקה

התמחות: קונדיטאית

גל מסיקה (22) סיימה ללמוד בבית-ספר לקונדיטוריה "בישולים". ביום היא עובדת במסעדת השף "מסה", בתור קונדיטורית. תשוקתה האמיתית היא לעוגות בטעמים שונים, עם הקדשות אישיות על פי בחירת הלקוח, אותן היא אופה בביתה. עוגות הנעשות מכל הלב, מה שהופך אותן לחוויה קולינארית לעין ולחיך.

שיר אפרים
שיר אפרים

שיר אפרים

התמחות: תכשיטנות

 שיר (26), גולשת גלים מגיל 16 ואוהדת שרופה של הים. התחביב הפך למקצוע, כשהחלה לעצב תכשיטים בהשראת הים. סדרות התכשיטים שעיצבה, תחת המותג "סול", כפי שחבריה מכנים אותה, היא מעצבת באופן אישי ומשלבת בהם צדפים, אבני חן, גולדפילד זהב וכסף. "יש לי דוכן קבוע בימי שישי בעזריאלי ודוכן שמסתובב בכל הארץ בימי חמישי-אם הדרך, מכמורת, הרצליה, נתניה, חיפה וכו'. אני עושה משלוחים של היצירות שלי וניתן לבוא לקנות באופן פרטני בתיאום מראש בסטודיו שלי בבית", אומרת שיר.

ענבל ברנס
ענבל ברנס

ענבל ברנס

התמחות: טיפולי יופי וקוסמטיקה

 ענבל (35), נשואה ואם לשתיים, החלה את דרכה לפני 15 שנה. כיום היא בעלת המכון הביתי "שיזוף ויופי", המעניק טיפולי פנים וגבות, איפור קבוע, פדיקור/מניקור, הסרת שיער לצמיתות, שעווה, מקלחון שיזוף ועוד. "אני קמה בכל בוקר ועושה את מה שאני אוהבת: החזון שלי הוא להעניק ללקוחותיי ידע, הבנה וחשיבות לבריאות ויופי בעור הפנים והגוף", היא אומרת בחיוך.

 תמיר_ישעיהו_מוקטן

תמיר ישעיהו

התמחות: צילום עריכת ועיבוד תמונות

תמיר (23), צלם סטילס שחי ונושם צילום (חתונות, מסיבות, אירועי חברה, מגנטים וצילומי תדמית לעסקים), אוהב את השטח – אבל עוד יותר אוהב את העבודה על התמונות ומול המחשב. כפרילנסר, העוסק בעריכת ועיבוד תמונות, הוא מודה: "אין כיף גדול יותר מאשר לערוך תמונות ולסדר אותם, לצלילי מוסיקת טראנס עם בס משובח. זה הכיף שלי. וכשאני ממש רוצה ליהנות, אני מטיס מסוק ומצלם מהאוויר".

 מכירים עסקים קטנים נוספים ובא לכם לפרגן? מוזמנים להגיב ולהוסיף כאן,בעמוד הבית של נתניה און ליין – ksn

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן