משחק אימון: מכבי נתניה ניצחה 0:3 את הפועל פתח תקווה

1
279
דודי תירם במשחק אימון מול הפועל פתח תקווה. צילום ניר אנשר

חניכיו של שלומי דורה ממשיכים להוכיח עצמם באימוני הקבוצה. בבוקר יום שישי, במשחק האימון השלישי ברציפות, ניצחה מכבי נתניה בתוצאה 0:3 את הפועל פתח תקווה. מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה, הביע שביעות רצון וניצל את המשחק כדי לבחון שורה של הרכבים ושחקנים פוטנציאלים. כעת נשואות עיני הסגל המקצועי למחנה האימון המתוכנן בברלין – גרמניה. שם צפויה הקבוצה לקיים שני אימונים מלאים ביום וכן משחקי הכנה עם מספר קבוצות. דגש יושם גם על חיזוק הכושר הגופני ותלכיד הקבוצה.

למכבי נתניה הבקיעו בדקה 13 עידו לוי, שקיבל כדור מדויק מגרשומוב. השער השני נכבש על-ידי עומר בוארון בדקה 73, לאחר שניצל כדור מדויק שקיבל מאביב אברהם שנכנס כמחליף. בדקה 87' היה זה גאל מרגוליס, שעבר בקלילות את שוערה של פתח תקוה וגלגל את הכדור פנימה.

במדי מכבי נתניה שיחקו ברק לוי, עומר ורד, עידו לוי, אנדריי מישצ'נקו, שמעון הרוש, רומאריו פירס, מילאן סמיליאניץ', טל איילה, ראול גרשומוב, דיא סבע, עומר בוארון וכן דידיה קובנייה. במהלך משחק האימון שותפו במדי נתניה עשרה נוספים, בהם, ירין חסן, דודי תירם, גאל מרגוליס, אמיה טגה, אביב אברהם ודין גל.

לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, קיבלה דיווח על תוצאות משחק האימון – זאת כחלק מדיווח יומי הנמסר לה באשר למצב הקבוצה, בין השאר, בהיבט המקצועי.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן