מתגייסים לשורות המשטרה

0
1016
יום גיוס למשטרה

משטרת ישראל הוסיפה עשרות תקנים בתחנות המשטרה באזור, בהן משטרת נתניה, משטרת שדות (המרחב הכפרי הסמוך לנתניה), משטרת קדמה (המשולש) ומשטרת כפר סבא.

במשטרה קוראים לתושבי האזור המעוניינים בעבודה מרתקת להציע את מועמדותם לתפקידים השונים. במשטרה מבטיחים מקצוע ייחודי ולא שגרתי, עם ביטחון כלכלי, אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית, תנאי שירות משופרים למגוייסים החדשים ואף תקנים לסטודנטים. בין התפקידים המוצעים – שירות ביחידות הסיור המשטרתי, שירות ביחידות הסיור הרגלי, בלשים וחוקרים. נודע, כי עיקר הגיוס הוא לאגף המבצעים של המשטרה.

בתאריך ה-14.9.17, יום חמישי יתקיים יום גיוס במשטרת מרחב השרון, דרך השרון 1 כפר סבא. מועמדים אשר יגישו את מועמדותם ושילחו קורות חיים, קודם לכן, באמצעות המייל pninaoz@police.gov.il יועברו לאחר מיון ראשוני תהליך גיוס מזורז.

הדרישות לתפקידי הסיור הן 12 שנות לימוד המוכרות על ידי משרד החינוך, שירות צבאי, בריאות תקינה וכושר גופני טוב. לתפקידי הבילוש והחקירות נדרשת בנוסף בגרות מלאה.

מהמשטרה נמסר, כי ההתגייסות חשובה מאד והיא תעבה את המערך הקיים ותיצור כוחות משטרה איכותיים יותר לטיפול בפשיעה ולתרום לביטחון האישי ולאיכות החיים של התושבים.

עוד נמסר, כי השוטרים שיתגייסו יזכו לתנאים טובים, בניגוד לדימוי שהיה בעבר, ובנוסף יזכו למענקים והטבות.

מתגייסים לשורות המשטרה
מתגייסים לשורות המשטרה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן