חזה עוף בארבעה טעמים

0
401
חזה עוף במרינדה - גלי עמירה - נתניה מבשלת
חזה עוף במרינדה. צילום: גלי עמירה - הבית האדום

אחת ההנאות הגדולות שלי מורכבת ממנות אוכל בעלות טאצ' ביתי, עם זאת, בקריצה מקורית. כמעט בכל פעם שאני נמצא באזור התעשייה הישן בנתניה, והאמת שיוצא לי הרבה, אני מבקר בבית האדום של גלי כדי להתענג על חזה עוף בארבעה טעמים כפי שגלי מכנה אותו. אני מעדיף לכנות את המנה חזה עוף במרינדת ארבע העונות. בכל מקרה, את המתכון הרכבנו גלי ואני ביחד. מאז ועד היום, אני נהנה – בכל פעם שאני קופץ לבקר את גלי עמירה – להתיישב ולאכול את המנה כאורח. עכשיו, תורכם, אז שימו על עצמכם את הסינר ובואו נבשל ביחד מנה כיפית בארבעה טעמים המשתלבים יחדיו.

מתכון חזה עוף במרינדה

מרכיבים:

4 יחידות חזה עוף פרוס דק

2 כפות פסטו

כפית צ'ילי מתוק

קורט תבלין שווארמה

קורט כורכום

קורט פלפל שחור גרוס

קורט מלח

אופן ההכנה:

נערבב את כל המרכיבים וניצור מרינדה. לילה לפני נשרה את חזה העוף במרינדה. במחבת נחמם כפית שמן וניצלה את חזה העוף, בערך, כשתי דקות מכל צד. ניקח בגט טרי, בתוספת מיונז, מעט סלט, חריף ומי שאוהב גם בצל מטוגן. בכלל, אין שום בעיה כמובן להגיש את המנה על צלחת ולידה סלט קצוץ טוב טוב. אז בתיאבון.

חברות וחברים אתם יותר ממוזמנים להתקשר אלי ולדבר על מתכונים בטלפון 052-5771570. מוזמנים, כמובן, להגיב, לשתף או סתם להתרשם מעוד עשרות מתכונים שלי בבלוג שלי נתניה מבשלת: שף גולן ימין – פורטל נתניה און ליין – ksn

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן