נדל"ן בנתניה: האם אפשר להבטיח שהנוף לים יישאר?

0
1499
papushdo towers נתניה
papushdo towers - פרויקט הבנייה הייחודי בעיר נתניה

נוף של ים מקפיץ את הערך הרגשי והחומרי של כל דירה. אנשים רבים לוקחים בחשבון את הנוף כשיקול מרכזי בבחירת הדירה. האם יש דרך לדעת שהנוף שאנחנו רוכשים היום, יישאר כחלק מהותי מהדירה גם בעוד 10 שנים?

התשובה הקצרה לשאלה בכותרת היא "לא". אף קבלן לא ייתן לכם התחייבות שהנוף יישאר לנצח. אבל, יש בהחלט פרויקטים ודירות בהם ניתן להניח שהנוף שרואים מהחלון היום, יישאר לאורך שנים. דרך אחת היא לרכוש דירה בפרויקט הממוקם בקו הראשון המותר לבניה, אבל, המחיר יהיה בהתאם. דרך אחרת כרוכה בניתוח השטח שנמצא בין הפרויקט לים. לפעמים, אפשר להעריך בסבירות גבוהה, שכנראה לא תהיה בניה חדשה לגובה שעתידה להסתיר את הנוף.

המקרה של Papushado Tower

הנחת המוצא צריכה להיות שאם התב"ע (תכנית בניין עיר) מאפשרת לבנות, אז במוקדם או במאוחר יבנו. אבל יש מגוון מצבים בהם צפוי שלא תהיה בניה (או שתהיה בניה בגובה נמוך בלבד). למשל, אם השטח מוגדר כשמורת טבע, או אם בשטח נמצא מבנה היסטורי הראוי לשימור. יש גם מצבים בהם השטח בקרבת הבניין מיועד לשימוש ציבורי ובניה נמוכה. זה, למשל, המקרה של Papushado Tower, מגדל המגורים החדש של חברת פפושדו בעיר נתניה הנמצא בסמוך לשכונת נ.ת 600 היוקרתית.

נוף לים באדיבות בית גולדמינץ

כך – למשל, השטח לפני פרויקט Papushado Tower מיועד לשמש קאנטרי קלאב (יתרון בפני עצמו), מאחר שקאנטרי קלאב מתבסס על בניה נמוכה – אפשר להסיק שבשטח המיועד (ע"פ תכניות העירייה) לא ייבנה מגדל שיסתיר את הנוף. גם המשך הבניה הקיימת בקו שבין הפרויקט לים, כנראה, לא יטפס לגובה – זאת משום שבחלק מהשטח ניצבת אנדרטה לאומית ובחלק אחר נמצא בית 'בית גולדמינץ' הנחשב לאייקון מקומי. עובדה זו מבטיחה נוף ים כבר מהקומות הראשונות של המגדל.

כאן כדאי לציין, שכל נתנייתי יודע שבנתניה מה שחשוב זה לא רק הקו האווירי לחוף, אלא המרחק לירידה הקרובה לים. בשל המצוק התלול שמפריד בין רצועת החוף לעיר, הגישה לים אפשרית רק ממספר קטן של ירידות מוסדרות. למזלם של דייריו העתידיים של Papushado Tower, הוא ממוקם ממש מול הירידה לחוף ארגמן.

תוך שבועות בודדים מאז הושק הפרויקט, משקיעים ורוכשים רבים זיהו את ההזדמנות המשלב נוף פתוח לים עם ירידה קלה לחוף הים וכבר רכשו דירות ב-Papushado Tower.

לפרטים על הפרויקט ומידע נוסף ניתן לקבל בטל': 5123*

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן