נוער נתניה ומסיבת הבריכה

0
91

מאות בני נוער השתתפו ביום רביעי  (אתמול) במסיבת בריכה מטורפת, שסימנה רשמית את פתיחת אירועי הקיץ – אותה הפיקו במשותף העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי וחברי מועצת התלמידים והנוער השותפים לבחירת התכנים.

פרט למאות בני הנוער השתתפו במסיבה גם מדריכים ורכזים שבמהלך השנה מלווים את הנוער בעיר בפעילויות שונות במהלך כל שעות היום והערב , רכזי קידום נוער ומדריכים מהמתנ"סים, חיילים ומתנדבי שנת שירות מהתנועות השונות בעיר. במקביל, ניידת על"ם הסתובבה מחוץ לבריכה.

נותנים בראש
נותנים בראש

אירועי הנוער בנתניה, תחת הסיסמא "חיים את החופש", שכאמור נפתחו ביום רביעי , הינם המקיפים והגדולים ביותר שידע הנוער בעיר. מפרסום תוכנית האירועים של המחלקה לחברה ונוער עולה כי במהלך כל ימי השבוע יתקיימו פעילויות חווייתיות לנוער בכל מועדוני הנוער בעיר ובמגרשים המוארים – כאשר ימי השיא של הפעילויות יתמקדו בימי חמישי. ביום חמישי הקרוב (3.7, בשעה 21:30) יתייצב הסטנדאפיסט שחר חסון במועדון הנוער העירוני בפולג. בהמשך צפויה מסיבת חוף בסירונית.

לנתניה און ליין-ksn ציינה מנהלת מחלקת הנוער, חיה גוזלן, כי שיתוף הפעולה ושילוב כל מערך הנוער בעיר מוביל להשתתפות ערה של בני הנוער, ואילו מנכ"ל העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, משה קייזלר, הוסיף כי "בני הנוער בעיר מוזמנים לעקוב אחר שפע הפעילויות המתוכננות באמצעות "נוער נתניה" בפייסבוק ובתקשורת המקומית".