ניסה לפתות קטינה בצ'אט והועמד לדין

0
109

תושב האזור ששוחח בצ'אטים ובטלפון עם קטינה וניהל שיחות בעלות אופי מיני קשה לא תיאר לעצמו שהקטינה למעשה שוטרת ; משסירבה להיפגש עמו איים עליה. כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגש תושב האזור ותושב המרכז בגין ניסיון למעשה מגונה, ניסיון להטרדה מינית וניסיון לאיומים.

מכתב האישום עולה, כי במסגרת המאבק בתופעות עבריינות המין במחשב נגד קטינים וקטינות, ביצעה המשטרה מבצע לאיתור חשודים. לצורך כך הונחו שוטרי היחידה המרכזית במחוז במרכז להתחזות כקטינות באינטרנט וכן לפתוח חשבון פיקטיבי על שם קטינים באתר הפייסבוק.

לנתניה און ליין – ksn הוסיפו במשטרה, כי לצורך כך אף הופעלה סוכנת משטרתית, אשר תפקידה היה לענות לחשודים שיצרו קשר טלפוני עם השוטרים שהזדהו כקטינות.

בחודש דצמבר האחרון נרשם אחד השוטרים לצ'אט של פורטל ידוע בארץ, תחת זהות בדויה של ילדה בת 12 מאזור המרכז בשם "ליהי בתמצווש".

מכתב האישום עולה, כי בסמוך להתחברות פנה אליה כותב בעל הכינוי "גומר לך" ופתח בשיחה. כששאל: מה את אומרת על 500 ש"ח בשעה? ליהי הבהירה לנאשם, כי היא בת 12 והוא ענה: "לי זה לא מפריע, לך מפריע?".

הנאשם ו"ליהי" שוחחו בצ'אט. במהלך השיחה שנשאה אופי מיני, ביקש הנאשם את מספר הטלפון הנייד של "ליהי". בשיחת טלפון שהתקיימה (השוטרת שהונחתה לענות לו) שאל אותה בתחילה הנאשם שאלות בעלות אופי מיני ולאחר מכן, בהמשך השיחה, הורה לה לבצע בגופה אקטים מיניים.

במהלך השיחה שאל הנאשם את "ליהי" אם יש לה תמונות עירום וכשהשיבה בשלילה שאל אותה אם היא רוצה להצטלם בעירום ולשלוח אליו את התמונות. "ליהי" ענתה שאמה תכעס ובתגובה אמר הנאשם: "אמא שלך לא תדע". בסוף השיחה הציע הנאשם להיפגש והשיחה נותקה.

זמן מה לאחר מכן חזרו הנאשם ו"ליהי" לדבר בצ'אט. הנאשם ביקש שוב שתשלח לו תמונות עירום והיא סירבה. בהמשך שאל אותה שוב שאלות בעלות אופי מיני וסיפר לה מה הוא יעשה בה. באותה שיחה ביקש הנאשם להיפגש והם קבעו להיפגש, כשהנאשם אמר לה שישלם לה 500 שקלים עבור המפגש. "ליהי" אמרה לו שהיא חייבת לסיים את השיחה בצ'אט, אולם הוא התעקש להמשיך ולשוחח איתה ואף התקשר אליה ושאל אותה אם היא תרצה לראות את איבר מינו. "ליהי" ענתה לו בשלילה ואמרה לו שהיא חייבת לסיים את השיחה.

הנאשם המשיך להתכתב איתה בצ'אט וכשאמרה שוב שעליה לסיים, התרגז ואמר לה שהוא הקליט את השיחה והוא ידאג שכל עיר מגוריה תדע שהם דיברו.

הנאשם הנוסף, תושב המרכז, שוחח אף הוא עם "ליהי" במספר צ'אטים. הוא לא איים על "ליהי" והשיחות איתו היו בעלות אופי מיני קשה – בדומה לשיחות של הנאשם תושב השרון.

התובעת, עו"ד טל שילוני גפן, סגנית בכירה בפרקליטות מחוז מרכז, טענה בבקשה למעצר עד תום ההליכים של תושב האזור, כי "מעשיו של המשיב מלמדים על מסוכנות רבה לציבור הקטינים. המשיב שוחח באמצעות צ'אט באינטרנט עם סוכן משטרתי ולאחר מכן שוחח באמצעות הטלפון עם סוכנת משטרתית שהתייצגה לקטינה בת 12, שיחות בעל אופי מיני וכן הגדיל לעשות כאשר הורה ל"קטינה" להחדיר אצבעות לאיבר מינה ולפי הטבעת שלה תוך שהוא נשמע מתנשף. המשיב הגדיל לעשות כאשר איים על הקטינה שיספר בעיר מגוריה על השיחות ביניהם וזאת מאחר שהקטינה לא יכלה להמשיך לשוחח עמו".

בנוסף טענה, כי "נסיבות ביצוע העבירה טומנות בחובן סכנה רבה לקטינים וקטינות המשתמשים ברשת האינטרנט ועלולים להפוך לקורבנות עבירה, בין היתר, בשל הנגישות לתכנים הדיגיטליים אשר הופכת לכר פורה לביצוע עבירות פליליות". מעצריהם של הנאשמים הוארך עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן