נפתח בית רופאים של מכבי באגמים

0
361
מבנה קופ"ח מכבי בנתניה. צילום יח"צ

בית הרופאים החדש, שנפתח בימים אלו בשכונת אגמים בנתניה, ישרת את כל חברי מכבי בעיר המונים כ- 60,000 חברים. נמסר, כי המרכז הרפואי החדש הממוקם במרכז המסחרי בשכונה מצוי במיקום נוח לכל תושבי נתניה.

בית הרופאים מעניק מגוון רחב של שירותים ורופאים מומחים מובילים בתחומם בתחומים שונים, בהם מומחים לרפואת משפחה, רפואת ילדים, עור, נוירולוגיה, גסטרו, אורתופדיה וריאות.

בעתיד הקרוב יתווספו עוד תחומי רפואה ובהם רופאי עיניים ונפרולוגיה וכמו כן בית מרקחת בהסכם.

בנוסף ניתנים במקום שירותי מזכירות רפואית ומענה טלפוני, בימים: א'-ה' 08:00-12:00, 16:00-18:00 וביום ו' בשעות: 08:00-12:00. המענה הטלפוני יינתן גם בימי שישי על מנת לענות על צורכיהן של המשפחות הצעירות באזור.

בית הרופאים החדש המתפרס על שטח של 250 מ"ר ייתן לתושבי השכונה מענה רפואי, לצד השירותים הניתנים לתושבים במרכז הרפואי הראשי של מכבי בעיר ברחוב שדרות בנימין, במרכז הרפואי בקריית השרון ולצד שירותי הרופאים העצמאיים של מכבי הפזורים ברחבי העיר. המקום מונגש לנכים באופן מלא.

ירון שפר, מנהל מרחב נתניה, מסר, כי "פתיחת בית הרופאים בשכונת אגמים בנתניה הוא חלק חשוב בתנופת הפיתוח של מכבי בעיר. היה לנו חשוב להרחיב את השירות הרפואי עוד יותר ולהתאים אותו לאופי המיוחד של שכונת אגמים המתאפיינת באוכלוסייה צעירה, אשר גם לה חשובה פריסה של שירותים רפואיים קרוב לבית ובשעות נוחות".

כתבות נוספות העשויות לעניין אתכם:

טיפים לטיפול בכוויות אצל ילדים

מרפאה נוספת נפתחה בבית חולים לניאדו – אורולוגית ילדים

קופת חולים הכללית השיקה מרפאה בשכונת אגמים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן