נתין אריתראי נדקר במהלך קטטה

0
212
ניידת טיפול נמרץ. צילום איציק בן שושן

במוצאי שבת לקראת השעה 21:00 התקבלה במוקד מד"א בנתניה הודעה על נתין אריתראי שנדקר בפלג גופו העליון ברחוב ספיר, בשוק העירוני בנתניה.

ממד"א נמסר, כי האירוע קרה בעקבות קטטה שפרצה במקום. פראמדיקים ומתנדבים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו טיפול רפואי לגבר כבן 28 כשהוא דקור בפלג גופו העליון. עוד נמסר, כי מצבו קל עד בינוני.

לפני כשנה החלו פעילים חברתיים המתגוררים בצפון נתניה מאבק נגד שהותם של נתינים אלה בנתניה. מאבקם הציבורי של תושבי צפון העיר נחלק לשניים: החלק הציבורי הכולל מחאה ציבורית, שבשיאה הפגנה שהתקיימה בבניין העירייה

בהודעה רשמית של מובילי המאבק בצפון העיר נכתב, בין השאר: "אנחנו, הורי הילדים בצפון העיר, בעד קבלת הילדים הזרים למערכת החינוך – אך בצורה חכמה, שוויונית ובטוחה. דרישותינו לא השתנו מההתחלה והם: חלוקה שווה בכל הגנים בעיר- ילד אחד בגן, בדיקה של חיסונים ואישור בריאות, מיגור וטיפול במבנים הלא חוקיים והשוהים הלא חוקיים. כל פרשנות אחרת, איננה דעתנו כקבוצת מאבק. אנחנו דורשים מראש העיר וחברי המועצה לשבת איתנו ולהגיע לפתרון הבעיה. אנחנו נמשיך בכל דרך עד אשר נגיע לפתרון שמתאים לנו ויבטיח את העתיד שלנו ושל ילדנו כאזרחים בעלי זכויות".

אולם נראה, כי כל הניסיונות ואף החבירה לפעילים נגד שהות הנתינים בדרום תל אביב לא צלחה, שכן עד עתה לא הצליחה המדינה למצוא פתרון לנתינים הללו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן