נתניה: אולם הספורט בבי"ס טשרניחוסקי מסוכן

0
139

בימים האחרונים הועברה הודעה מהנהלת בית ספר טשרניחובסקי לתלמידים על איסור מוחלט להשתמש באולם הספורט בשל בעיית בטיחות.

בהודעה נמסר, כי "חל איסור מוחלט על כניסה לאולם הספורט בשל בעיית בטיחות באולם. איסור זה חל על כל באי בית הספר והוא יהיה בתוקף עד הודעה חדשה. הוצאת ציוד לשיעורי חנ"ג, שיתקיימו מחוץ לאולם הספורט, תעשה אך ורק על ידי אב הבית של האולם".

למערכת נתניה און ליין – ksn נודע, כי באולם הספורט ישנה בעיה עם מערכת החשמל ושימוש באולם יסכן את התלמידים והמורים.

בנוסף התלוננו תלמידי מספר כיתות בבית הספר על חום בלתי נסבל בכיתות. לטענתם המזגנים ישנים ולא עובדים. למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי לאחרונה התקבלו בבית הספר כעשרה מזגנים אשר חולקו בין החטיבה העליונה והחטיבה הבוגרת, אולם עדיין ישנן כשש כיתות שהמזגנים בהם ישנים ולא מצננים. מספר תלמידים סיפרו למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי מאד קשה לשהות בכיתות. לדבריהם החום בלתי נסבל, התלמידים והמורים מזיעים ואי אפשר ללמוד כך. עוד מסרו התלמידים, כי היו מספר ניסיונות לתקן את המזגנים ומלא גז, אולם זה לא עזר.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "נבהיר כי במסגרת ההכנות לקראת שנת הלימודים ביצע אגף הספורט עבודות הכנה במתקני הספורט בבתי הספר, בהתאם לכך נעשו עבודות הכנה גם באולם שבביה"ס טשרניחובסקי, כך שעם פתיחת הלימודים האולם היה ערוך לקבלת התלמידים. לצערנו, ביום ה' האחרון, יומיים לאחר פתיחת שנת הלימודים, אירעה תקלה במחיצה החשמלית באולם. על מנת למנוע סכנה בטיחותית במתחם, ניתנה ע"י אנשי המקצוע הנחייה לסגור את האולם עד לטיפול מקיף בנושא. במקביל, הוזמן צוות מקצועי לטיפול בתקלה וכן הוזמן הציוד הדרוש לשם כך. נציין כי התקלה צפויה להיפתר מיד לאחר ראש השנה".

לעניין המזגנים נמסר בתגובה, כי "עיריית נתניה התקינה מזגנים בכל בתי הספר החדשים, לרבות בחטיבות הביניים ע"ש אלתרמן ומרים ילן שטקליס.כמו כן, במהלך הקיץ האחרון, ערכה העירייה מבצע נרחב בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים, לטיפול והחלפת מזגנים בכל מקום שבו הדבר נדרש. כל בעיה נקודתית מטופלת ותטופל, במסגרת עבודות התחזוקה השוטפות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן