נתניה: בן 71 נפצע קשה בפיגוע דקירה

0
98
פיגוע דקירה
כתמי הדם בזירת הפיגוע. צילום עצמי

בפיגוע דקירה שאירע בנתניה, נפצע באורח קשה, תושב העיר בן 71. המחבל, תושב טול כרם בן 22, נורה בידי שוטר שעבר בסמוך ונוטרל.

בשעות הערב המוקדמות של יום שני התקבלה במד"א בנתניה הודעה על פצוע מדקירות ברחוב שד' בנימין פינת תחכמוני בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו לבית חולים גבר בן כ-71 במצב קשה, עם פצע דקירה בפלג גופו העליון.

ממד"א נמסר, כי מצבו של הנדקר קשה, אולם הוא פונה לבית חולים לניאדו כשהוא בהכרה ומצבו יציב. חובש בכיר במד"א, רז לוי, שהגיע למקום סיפר: "על המדרכה שכב גבר כבן 71 כשהוא בהכרה מלאה ודקור בפלג גופו העליון, הוא סיפר לנו שהוא עמד ברחוב ולפתע הרגיש מכה בגב. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח ופינינו אותו במהירות לבי"ח לניאדו כשהוא במצב קשה ויציב".

המחבל, שכאמור דקר את הקשיש בשעה שחצה את מעבר החציה, נמלט מהמקום. שוטר שהיה בקרבת מקום, איתר ונטרל אותו. בשל הערכות, כי המחבל הגיע לנתניה באמצעות סייען שהסיע אותו למקום ונמלט, בוצעו במשך שעה ארוכה חיפושים בכל האזור, בין השאר, באמצעות מסוק.

כוחות משטרה גדולים, בפיקודו של מפקד מרחב שרון, תנ"צ קובי שבתאי, הגיעו אף הם למקום ופתחו בחקירה.

תושבים רבים המתגוררים בסמוך נחרדו לשמע יריות. דקות מאוחר יותר התברר, כי היריות נורו לעבר המחבל שדקר את הקשיש. צעירה המתגוררת בסמוך למקום הדקירה סיפרה, כי בעת שהלכה לביתה הבחינה במחבל שהיה חשוד ונמלטה, צעירה נוספת הצליחה אף היא להימלט כשהמחבל ניסה לדקור אותה.

עד ראיה שהיה במקום סיפר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי ההיסטריה היתה גדולה: "אנשים רצו בהיסטריה, צעקות של פחד נשמעו. אחרי שהוא דקר את האיש הצליח המחבל לרוץ, כנראה ניסה לברוח, אבל שוטר שהיה באזור קלט אותו אחרי כמה מטרים וירה בו ארבע פעמים בפלג גופו העליון".

מהמשטרה נמסר, כי במהלך האירוע, ניסה על פי החשד, אחד מעדי הראיה במקום, לתקוף את המחבל לאחר שנוטרל. החשוד נעצר.

זמן קצר לפני הפיגוע נתפס על ידי השיטור הקהילתי אדם, שהיה, ככל הנראה חמוש בסכין, בסמוך לקניון השרון בנתניה. הסכין הוצאה מרשותו והוא נעצר לחקירה. הרקע נבדק ולא ידוע, בשלב זה, מדוע נשא החשוד סכין.

סכין המחבל
הסכין מגואלת בדם. צילום עצמי

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן