נתניה: התקבלו הצעות זולות לביטוח תלמידים

0
123
סמדר סגל בוועדת החינוך
סגל בישיבת ועדת החינוך, צילום מתוך שידורי ערוץ הכנסת

ועדת החינוך אישרה ביום שני – יום לפני תחילת שנת הלימודים, את התעריף המרבי לגביה מההורים – 75 שקלים, עבור ביטוח תאונות אישיות. מדובר בתוספת של 25.5 שקלים משנה שעברה, אז אושרה גביה של 49.5 שקלים בלבד. נציגי ארגוני ההורים, ובהם יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, סמדר סגל, שנכחו בדיון הביעו מורת רוח מתנאי המכרז החדש ודרשו להחזיר את ביטוח התלמידים ל"ענבל" חברת הביטוח הממשלתית שבבעלות המדינה.

בדיון בוועדת החינוך של הכנסת אמרה סגל, כי "אנחנו מוכנים לשלם 35 שקלים, את היתרה שתשלם מבחינתו הרשות המקומית".

במקביל נודע, כי בנתניה לא המתינו לאישור ועדת החינוך של הכנסת וסגל בשיתוף עם עיריית נתניה חיפשו הצעות מחיר זולות יותר. סגל מסרה למערכת נתניה און ליין – ksn, כי בין ההצעות לביטוח תאונות אישיות לתלמידים, שהתקבלו יש לנתניה הצעה העומדת על 45 שקלים, אולם לדבריה עדיין ממתינים להצעות נוספות.

"החובה לבטח את התלמידים לפי חוק חלה על הרשות המקומית. הרשות המקומית רשאית לגבות את התשלום מההורים.לפעמים יש לי פנטזיה שכל הורי ישראל יחליטו לא לשלם את הביטוח. מה כבר יכולים לעשות לנו? האם יעצרו את כניסת התלמידים לבתי הספר? האם לא קיים חוק חינוך חובה חינם? מתחשק לי לראות את תגובת הרשויות כשהן צריכות לשלם. לראות איך מתמודד משרד החינוך?בשביל הפנטזיה הזאת אני צריכה את כלל הורי ישראל" מסרה סגל למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין.

סגל הביעה שביעות רצון מנתניה שהבינה שצריך לעשות שינוי, גם אם מדובר בביטוח עצמאי ולא במסגרת הארצית: "מאחר ושנת הלימודים נפתחת יש לי לפחות נחת מהעיר נתניה, שהבינה את סוגיית תשלומי הביטוח ובחרה לעשות יחד איתי בדיקה בחברות ביטוח נוספות ולא להשלים עם החלטת ועדת החינוך של הכנסת שאישרה 75שקלים. בנתניה יש לנו כבר מחיר של 45 שקלים ואנחנו ממתינים להצעות נוספות. בהזדמנות זאת אני פונה לכל מי שיכול לתת הצעת מחיר לתלמידי נתניה במחיר טוב עם אותם תנאים שנקבעו במכרז".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן