נתניה: "טס" במהירות 153 קמ"ש ורישיונו נשלל רק לחודש

1
228
ייצגה. עו"ד לירון לוי. צילום יהודית הופמן

בעקבות הסדר טיעון בין הצדדים, המהירות הופחתה, כתב האישום תוקן וביהמ"ש הסתפק בעונש קל בלבד

—–

צעיר (21), תושב האזור, נדון לחודש פסילת רישיון, בניקוי 30 ימי פסילה מינהלתית, שניתנה לו בעת בנתפס נוהג במהירות 153 קמ"ש, סמוך למחלף נתניה. המשמעות: הצעיר יוכל לחזור לנהוג מיד.

המקרה אירע בחודש מרץ שנה שעברה. הצעיר נתפס על ידי משטרת התנועה, שביצעו במקום בדיקות ממל"ז. בבדיקה עלה, כי הצעיר נהג במהירות של  153 קמ"ש. בו במקום קיבל הצעיר הזמנה לבית משפט. מהדוח שנרשם לצעיר עולה, כי אמר לשוטרים שתפסו אותו: "אני מצטער, סליחה, עבר עלי יום מגעיל, תעזור לי". הצעיר הוסיף שזו פרנסתו וכי הוא חייל וכן שהוא לא נוסע במהירויות כאלה. בהמשך נשלל רישיונו של הצעיר ל-30 ימים על ידי קצין משטרה.

פרקליטתו של הצעיר, עו"ד לירון לוי, הגיע להסדר טיעון עם התביעה, זאת עקב בעייתיות ברישום הדוח על ידי השוטר. עוד לדבריה השוטר טען, כי המהירות המותרת בכביש בו נסע היא 90, בעוד שיש ספק סביר שהמהירות המותרת היא גבוהה יותר, אולם לא נבדקו התמרורים בעת רישום הדוח, דבר שיכול היה להפוך את העבירה לברירת קנס ולא לכתב אישום. בעקבות הדברים תוקן כתב האישום ומהירות הנסיעה הורדה ל-140 קמ"ש. הצעיר הודה בעבירה המיוחסת לו בכתב האישום המתוקן.

בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון שנעשה בין הצדדים ובנוסף ל-30 ימי פסילת רישיון בפועל, בניקוי ימי הפסילה המינהלתית, גזר על הצעיר חודשיים פסילת רישיון על תנאי וקנס בסך 1200 שקלים.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן