נתניה: מחלף איינשטיין יפתח ביום שישי

0
159
מסעף איינשטיין - נתניה
מסעף איינשטיין. צילום רן אליהו

עיריית נתניה, באמצעות החברה הכלכלית – ח.ל.ת., השלימה, בימים אלה, את עבודות הפיתוח של חיבור רח' איינשטיין לכביש החוף והמחלף צפוי להיפתח להרצה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי הקרוב.

העבודות אשר בוצעו, בשיתוף עם מע"צ, הסתכמו בכ – 20 מיליון שקל. המחלף שאיננו מחלף מלא, יתן מענה לנהגים שיגיעו מכיוון צפון להיכנס לחלקה הצפוני של נתניה וכן לתושבי צפון נתניה לצאת מנתניה לכיוון דרום.

מ"מ ראש העירייה, אינג' אלי דלל, מסר לפני מספר שבועות לנתניה און ליין, כי בימים אלה מקדמת העירייה תוכנית להשלמת המחלף למחלף מלא.

מעיריית נתניה נמסר, כי במסגרת הפיכת המחלף למחלף מלא, עם קבלת האישורים, יושלם המחלף באמצעות גשר וכך תתאפשר גם יציאה צפונה וכניסה למי שבא מכיוון תל אביב.

עוד נמסר, כי בשנים האחרונות התפתחה נתניה בקצב מהיר ולפיכך אחת המשימות החשובות ביותר הייתה לשפר את המערך התחבורתי, הן במסגרת הדרכים הפנימיות בעיר ובתוך כך, שיפור התחבורה הציבורית והן בחיבור נתניה לדרכים הארציות. במסגרת זו, קודמה התוכנית לחיבור רח' איינשטיין לכביש החוף, תוכנית שאישורה חייב את אישורן של שלוש תכניות בניין עיר משולבות, דבר שהיווה תקדים ברמה הארצית, שכן הדבר שינה את תוכנית המתאר הארצית לדרכים. כמו כן הושגו אישורים ממשרדי האוצר והתחבורה למימון הפרוייקט התחבורתי.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, סברה, עם קידום התוכנית להקמת המחלף, כי יש לתת מענה למצב שבו רחוב הרצל לבדו מנקז אליו את כל התנועה הנכנסת והיוצאת מהעיר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן