נתניה: מסיבת הטבע למען משפחות מעוטות יכולת

0
104
מתנדבי מד"א באיסוף מזון למען משפחות מעוטות יכולת והסכום שנתרם ממסיבת הטבע. צילום דוברות מד"א

כמידי שנה, גם השנה נרתמו מתנדבי מד"א למבצע "קמחא דפסחא" המסורתי של הארגון, במהלכו נאספו מאות אלפי מוצרי מזון ברשתות השיווק הגדולות בכל רחבי הארץ ואותם חילקו לעשרות אלפי משפחות מעוטות יכולת.

במהלך שבוע שעבר, בזמן שמתנדבי הנוער של מד"א אספו מצרכים, בסניף של אחת מרשתות המזון בנתניה, הם הופתעו למראהו של צעיר בן 24 שהגיע לסניף וביקש לתרום מצרכים שרכש בשווי 2,600 שקלים.

את הסכום המכובד של אלפי השקלים גייס הצעיר מהכנסות מסיבת טבע שאירגן יחד עם חבריו במרכז הארץ לאחר שהחליטו הוא וחבריו שאת הכנסותיה יתרמו לסייע למשפחות מעוטות יכולות במסגרת מבצע קמחא דפסחא של מד"א.

שחר תשובה, מתנדבת נוער מד"א בנתניה סיפרה: "חילקנו פליירים ולפתע הגיע בחור שאמר שהוא הגיע במיוחד בשביל לתרום. הוא מילא עגלה גדולה עם מצרכים כשרים לפסח אבל החשבונית של העגלה הראשונה הגיעה רק ל-400 שקלים והוא אמר שזה אפילו לא מתקרב לסכום שהוא רוצה לתרום, אז הוא פשוט המשיך למלא עוד עגלה עם עוד ועוד מצרכים עד שהגענו לסכום של 2,600 שקלים. זה מאוד ריגש אותנו לראות את הרצון לתרום. התרומה המדהימה והנדיבה הזו שימחה הרבה משפחות בחג" .

אחראי המתנדבים במד"א נתניה, ראובן איבגי, הוסיף: "הצעיר האלמוני הגיע ופשוט התחיל לקנות מכל הבא ליד. הסתבר שהוא והחברים שלו עשו מסיבה גדולה מספר ימים לפני שהגיע לסניף והוא תרם את הרווחים למבצע האיסוף. זו תרומה יוצאת דופן ומיוחדת ואני רוצה להודות לו על הסיוע ועל המצווה החשובה הזו".

התורם, אשר ביקש להישאר אלמוני סיפר: "אני וחברי החלטנו לארגן מסיבת טבע שנועדה לאסוף כספים לתרומות ואני שמח שזה עבד כמו שרצינו. ידעתי מראש שאני רוצה לבוא למתנדבי מד"א שעומדים בימים אלו בכניסה לרשתות השיווק ולתרום את הכסף לצורך רכישת מוצרי מזון למשפחות מעוטות יכולת במסגרת מבצע קמחא דפסחא של מד"א. אני רוצה להודות לכל המבלים שהגיעו למסיבה שארגנו וסייעו בגיוס הכסף למטרה החשובה כל כך".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן