נתניה: מענקי הצטיינות לעובדות צהרונים

0
103

לקראת פתיחת שנת הלימודים , חבר המועצה הממונה על המתנ"סים עופר אורנשטיין יצא ביוזמה חדשה לשיפור איכות הצהרונים: מתן מענק הצטיינות לעובדות בצהרוני המתנ"סים שיקבלו ציון גבוה במשוב ההורים.

מהיוזמה החדשה, עולה, כי עובדת צהרון שתקבל ציון 4.5 ומעלה מתוך 5 (מעל 90), בשקלול הציונים שיתנו ההורים לשאלות על איכות הלמידה ובשילוב הערכת ציון של מנהלת התחום, תקבל מענק הצטיינות . בנוסף שלוש העובדות המצטיינות, בכל אזור, תקבלנה תעודת הצטיינות בטקס השנתי .

חבר המועצה אורנשטיין מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "אני חושב שהגישה שהצליחה בהיי טק, שבה נותנים הוקרה למצטיינים, תעודד הצטיינות ושיפור באיכות בצהרונים.יש לנו עובדות מצויינות בצהרונים שעושות עבודה אדירה עם הילדים וזוכות למכתבי המלצה חמים מההורים ולדעתי הן צריכות לקבל הערכה והוקרה על פועלן. זה גם יתן פוש להצטיינות אצל העובדות האחרות. אני חושב שיותר חשוב מהמענק, שהוא סמלי, זאת העובדה שהן תקבלנה את הפרס בטקס מכובד".

אורנשטיין הוסיף, כי "זאת גם הפעם הראשונה שאנו נותנים להורים, שהם למעשה הלקוח של שרותי הצהרונים, לקבוע מי יקבל את המענק. שמנו רף גבוה של ציון 90 ומעלה (4.5 מתוך 5). שאלוני ההורים יתנו גם אינדקציה מי הן העובדות הפחות טובות שתצטרכנה להציג שיפור ביכולותיהן".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן