נתניה: מעצר עד תום ההליכים לנאשם בניסיון אונס

0
114
אילוסטרציה. פוטוליה

בית המשפט נענה לבקשת התביעה לעצור את גבריאל גדמו המואשם בניסיון לאונס ושוד עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

שופטת בית המשפט המחוזי מרכז – לוד, דבורה עטר, נענתה  ביום רביעי לבקשת התביעה והאריכה את מעצרו של גבריאל גדמו, תושב נתניה בן 30, עד תום ההליכים. נגד גדמו הוגש כתב אישום בגין ניסיון אינוס, מעשה מגונה, כליאת שווא, שוד ועבירות נוספות.

מכתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד טל שילוני-גפן, עולה, כי לפני כשבועיים, בשעת לילה מאוחרת, הגיע הנאשם למסעדה בנתניה. בעלת המקום שהכירה אותו כסועד במסעדה הכניסה אותו, לאחר שביקש להטיל את מימו, זאת למרות שהמסעדה היתה סגורה. במקום שהו אחרוני הסועדים. הנאשם ביקש בירה ומזון, שהוגש לו. בשעה 04:15 לערך עזבו את המקום הסועדים ונאשם נשאר עם בעלת המסעדה לבד.

כשסיים לאכול ולשתות, נעל הנאשם את דלת המסעדה, לבעלת המקום אליה ותקף אותה, תוך שהוא מכה אותה באמצעות ידיו, חונק אותה, מאיים על חייה, גורם לה לחבלות ולא נשמע לתחנוניה. הנאשם השכיב בכוח את בעלת המסעדה על הריצפה, נשכב מעליה וניסה להוריד את מכנסיה. כשלא הצליח הורה לה לפתוח את חגורת המכנסיים. לאחר מכן הוריד בכוח את נעליה, הפשיל את מכנסיה ותחתוניה, הוציא את איבר מינו וניסה לאנוס אותו, אולם ללא הצלחה.

בכל אותה עת התחננה בעלת המסעדה שיניח לה ושיחוס עליה, אולם הנאשם המשיך ושדד אותה תוך איומים על חייה ועל חיי בנה, וברח מהמקום. לפני שברח איים עליה, כי אם תפנה למשטרה הוא יהרוג אותה ואת בנה.

מהאישום השני עולה, כי הנאשם התקשר פעמיים לבן זוגה של בעלת המסעדה וניסה למנוע ממנו למסור מידע למשטרה באשר למקום המצאו, תוך שהוא מאיים על חייו.

באישום נוסף מיוחסת לנאשם התחזות, זאת לאחר שהתחזה בפני שוטרים כאדם אחר, אף שידע שהוא דרוש לחקירה ולא התייצב. לאחר שנלקח לתחנת המשטרה, ניסה להעלים סמים שהחביא בגרבו, וכן תקף את השוטרים במקום.

גדמו מואשם בעבירות ניסיון אינוס, מעשה מגונה בכוח, כליאת שווא, שוד בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים (שתי עבירות), שיבוש מהלכי משפט (שתי עבירות), החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, התחזות כאחר ותקיפת שוטר. בעקבות החלטת בית המשפט הביעו בפני נתניה און ליין – ksn גורמים בכירים במשטרת נתניה, שביעות רצון. "זו הייתה ההחלטה הנכונה", הם ציינו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן