על התעמרות ואדישות משוועת/ נתניה מתרגזת

1
352
ערן עפרוני,מאור דאיה,יעקב שלג,זוהר אביב,נתניה מתרגזת
מצעד זה מרגיז אותי: עפרוני, שלג, אביב ודאיה

כמיטב המסורת של עיתון נתניה און ליין, גם השבוע, ארבעה תושבי נתניה מביעים דעה ועמדה על מה שמרגיז אותם באמת. אז מה מרגיז אתכם? עם מה אתם מזדהים או לחילופין חושבים אחרת? נתניה מתרגזת, מוזמנים להגיב כאן.

 

4. התעמרות בסופרים
זוהר אביב: "מרגיז אותי, שסופרי ילדים מקבלים מהספריות חצי מהתגמולים שמקבלים סופרי המבוגרים. בנוסף לכך הוחלט השנה, שלא לשלם כלל תמלוגים לסופרים על השאלת ספריהם בספריות. שאלה לי לשרת התרבות: עד מתי תתני יד למצב עגום זה להתקיים?".

 3. טובעים בגשם
ערן עפרוני: "מרגיז אותי, שכאשר יורדות כמה טיפות גשם, מזרח נתניה הופכת לאגמון גדול ובשכונת ותיקים רחובות שלמים מזכירים את ונציה. התירוץ של אין מה לעשות נגד ענן גשם מקומי ונקודתי, הוא תירוץ עלוב – כי במדינות גשומות באמת האחראים על המחדל היו מפוטרים".

2. פשוט אין מענה
עו"ד יעקב שלג: "מרגיז אותי, שכמעט ולא ניתן לקבל מענה טלפוני במשרדי ממשלה ומוסדות ציבור. כל ניסיון לקבל מענה טלפוני מבעל סמכות במוסד ציבורי, נדון כמעט תמיד מראש לכישלון חרוץ. ראוי היה, שכנגד המסים שאנו משלמים, נקבל שירות טוב יותר".

1. אדישות הציבור למרות שהעיר נתניה מתרגזת ובעיה של תקשורת / מאור דאיה

את מאור דאיה אומנם מרגיז שהמתנ"סים, בניגוד להבטחות והתחייבויות מיטב פוליטיקאי נתניה, נותרו סגורים בשבת ואלה שנפתחים בקושי ורק לפעמים לא כוללים פעילויות לנוער –  אבל עוד יותר מרגיזה אותו שריפת הענק בצפון שנשכחה לה על ידי הציבור

"חשבתם שירגיז אותי סגירת המתנ"ס בסופי שבוע, דבר שלא הולך להשתנות בקדנציה הנוכחית? אז אכן זה מרגיז אותי, אבל מה שעוד יותר מרגיז אותי זו העובדה שאפילו התקשורת הפסיקה לעקוב אחר ניסיונם של מאות ואלפי משפחות מהצפון ומנקודות שונות בארץ, להתגבר על האסון שפקד אותם – בשעה שבתיהם עלו באש. כואב לי, שקולם של אלה שנשמעו רק לפני כשבועיים- שלושה, אלה שכל רכושם אבד, כבר לא נשמע – רק לפעמים בקטנה. לעתים אני שואל עצמי מדוע במדינה שלנו, מדינה רוויית אירועים, רצים אחרי הידיעה הבאה, שוכחים את קורבנות הידיעה שעברה ולא ממתינים ולא עוקבים אחר הפתרונות החלקיים מאוד שניתנו בזמן אמת. ומה זה קשור למתנ"סי העיר נתניה? בדיוק כמו שבמתנ"סים דאגו נבחרי הציבור להצהיר הצהרות שלא עומדות בקנה אחד עם המציאות – כך היה גם באותה שריפת הענק. ולא רק הציבור אשם, אלא התקשורת שמחפשת יותר ויותר את הרייטניג".

עוד במצעדי נתניה מתרגזת:

על החלטות עקומות..

על חלמאות עירונית…

על שיתוק פוליטי…

על בתי שימוש לחתולים…

על גשר ברזל הזוי…

תגובה 1

  1. צריכים גם להתרגז על השיח שנהיה מתלהם ביחוד שהיד קלה על המקלדת אנשים שוחכים שיש אדם הקורא את השורות הנכתבות עליו ומרגיש כאילו דיברו עליו בכיכר העיר …אפשר לדבר ולבקש,לא תמיד צריך להתלונן בכיכר הפייס

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן