נתניה: נחנך מלון לאונרדו פלאזה

2
190
מלון לאונרדו פלאזה - נתניה. צילום יחסי ציבור

רשת מלונות פתאל ממשיכה להרחיב פעילותה במרכזי תיירות במרכז הארץ. ביום ראשון, בטקס רב משתתפים, נחנך המלון הראשון, "לאונרדו פלאזה", מטעם הרשת בעיר נתניה.

 המלון החדש, שהוקם על בסיס השלד של מלון "גולדאר" בעיר נתניה שלא היה פעיל בעשור האחרון, כולל 170 חדרים, חדר כושר, בריכה הממוקמת על גג המלון בקומה השמינית, אולמות אירועים וכנסים וחדרי ישיבות. בטקס עצמו, במעמד ראש העיר מרים פיירברג-איכר, ריגש את המוזמנים הרבים דוד פתאל, בעלי רשת מלונות פתאל, כשהעניק תעודות הוקרה לעובדי מלון גולדאר המיתולוגי, שהוקם בשנות השבעים של המאה הקודמת. בין מקבלי תעודות ההוקרה: הארי פרנקל, כיום בן 90, ואשר שימש כבל-בוי של מלון גולדאר כ-17 שנה, וכן רבקה וויט, ששימשה כמנהלת ההזמנות במלון גולדאר במשך 30 שנה.

 "אנו רואים בנתניה אחד ממרכזי התיירות הגדולים של מרכז הארץ, ולכן בחרנו להביא לשם את המותג לאונרדו שפועל כיום גם באירופה ובישראל", ציין לנתניה און ליין – ksn פתאל. "פתיחתו של המלון ודריסת הרגל של הרשת בנתניה, מעידה על מעמדה של העיר כמובילה גם בתחום התיירות", סיכמה פיירברג-איכר.

 פתאל הינה רשת המלונות הגדולה בישראל עם כ- 34 בתי מלון הפועלים תחת המותגים  לאונרדו, מג'יק, יו והרודס.  הרשת מפעילה גם כ- 54 בתי מלון באירופה תחת המותג "לאונרדו" .

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן