נתניה: נערך מבצע של רשות המיסים בנתניה

0
92

בנתניה נבדק אולם אירועים בנתניה. במהלך הבדיקה נמצאה ברשות בעל האולם המחאה על סך של כ-62 אלף שקלים, אשר על פי לא נרשמה. בעל האולם טען בפני המבקרים כי "נתתי לזוג אישור ידני על הצ'ק, אין לי קבלות לצ'קים לביטחון".

בביקורת אצל קבלן, שביצע עבודות בנייה ביישוב צורן, גילו המבקרים כי הקבלן מעסיק ארבעה עובדים, שאינם מדווחים לרשות המסים ולביטוח לאומי. בדיקה נוספת העלתה, כי הארבעה אף מקבלים מידי חודש קצבת הבטחת הכנסה. עוד מצאו המבקרים, בעת בדיקת הניירת העסקית, כי הקבלן לא רשם הכנסות בסך 19,500 ₪.הקבלן הסביר למבקרים: "קיבלתי את הכסף לפני מספר ימים, אני חדש בעסק ולא ידעתי איך לרשום בספרים".

בביקורת שנערכה בחנות אופטיקה בקלנסאווה נתגלתה דרך "יצירתית" לתשלום לספקים. בחנות נמצאו שלושה מכשירי סליקת אשראי של שלוש ספקיות של החנות, ובבדיקת הספרים התברר כי 30,450 שקלים, ששולמו באמצעות כרטיסי אשראי הוסבו לטובת הספקיות ולא נרשמו בספרי החנות.

בנוסף בדיקת חשבונות פיקדון של עורך דין מטייבה העלתה כי הוא משך מהם 10,017 שקלים לחשבון שכר הטרחה ולא דיווח עליהם.

מרשות המיסים נמסר, כי המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן