נתניה: נתפסו משאיות ששפכו פסולת בניין

1
187
זירת האירוע. צילום א.פ

במהלך סוף השבוע וביום ראשון השבוע הובילו משאיות אדמה מסוג חמרה שחורה, אשר נחשבת לפסולת בנייה, מאתר בניה בהרצליה לרחוב דגניה בנתניה. נהגי המשאיות שפכו את האדמה בניגוד לחוק המחייב אותם לשפוך את פסולת הבניין באתר הטמנה מורשה.

פקחי יחידת האכיפה הסביבתית, תחת מנהל אכיפה וביטחון, של עיריית נתניה, עקבו אחר נתיב הנסיעה של המשאיות, אשר פעם נוספת הביאו את האדמה מהרצליה ושפכו אותה באותו מקום. במהלך המעקב הבחינו אנשי היחידה בשתי משאיות – פול טריילר, שהגיעו מהרצליה, נכנסו לתום העיר נתניה והחלו לפרוק את החול ברחוב דגניה.

בתום המעקב עצרו אנשי יחידת האכיפה הסביבתית את נהגי שתי משאיות מלהמשיך ולשפוך את פסולת הבניין. למקום הוזעק הקבלן האחראי על הנהגים, אשר טען להגנתו, כי לא התכוון וכי מדובר באדמה טובה.

התירוצים לא הועילו ונגד הנהגים והקבלן נרשמו דוחות בסך שלך 12,500 שקלים. הפעילות נגד הנהגים בוצעה בשיתוף השיטור העירוני. נודע, כי המקרה ידווח המקרה למשטרה הירוקה, אשר תחליט אם לפתוח בהליך פלילי נגדם.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, נודע, כי זו אינה הפעם הראשונה בה נתפסים נהגים, אשר מחוייבים לשנע פסולת בניין לאתר הטמנה, אולם אינם עושים זאת, ככל הנראה לחסוך בתשלום לאתר ההטמנה.

עוד נודע, כי במהלך סוף השבוע הצליחו הנהגים לשפוך במקום תכולה של עשרות משאיות. הנהגים והקבלן חוייבו מיידית לפנות את הפסולת מהמקום.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן