הגשים חלום: התואר סגן מר ישראל לעורך דין מנתניה

1
843
איציק אבישר מר ישראל נתניה
סגן מר ישראל. עו"ד יצחק איציק אבישר

הישג מצוין לעו"ד איציק אבישר (39). בתום אליפות מר ישראל – פיטנס זכה אבישר בתואר סגן מר ישראל בקטגוריית פיטנס (שרירי, חטוב וסימטרי). בגמר, שהתקיים בליל רביעי במרכז דוהל בתל-אביב, נבחן אבישר מול קהל שמנה כאלף צופים ואוהדים, בסדרה קבועה של תנוחות גוף (פוזות), בהן ניתן לבחון את כל שרירי הגוף.

עו"ד אבישר, המתגורר בשכונת קריית השרון בעיר נתניה, הגיע לתחום הפיטנס – בילדינג בעקבות פציעה שארעה במהלך שירותו הצבאי בהיותו בן 18. בדרכו לפעילות מבצעית יחד עם יחידתו, התהפך הרכב בו נסעו באזור הצפון ועו"ד אבישר נפגע באורח קשה ברגלו הימנית ובכתף. אבישר הצעיר אושפז לשישה חודשים ועבר שיקום שנמשך כשנתיים וחצי בהם שוחרר מהצבא עקב פציעתו הקשה. בהמשך, חזר לשרת בהתנדבות כשנתיים, כמרצה בהתנדבות.

"התאהבתי בתחום הפיטנס בעקבות פציעתי והליך השיקום", סיפר למערכת נתניה און ליין איציק אבישר, דקות ספורות לאחר שזכה בתואר סגן מר ישראל. לעו"ד אבישר חמישה תארים בתחומים שונים, בהם מינהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול, כלכלה ותקשורת, הנדסת איכות וכמובן משפטים – המקצוע בו הוא עוסק, בהתמחות בדיני משפחה ותעבורה.

לתחרות שהתקיימה ביום רביעי התכונן עו"ד יצחק אבישר, עם מאמנו הפרטי ליאור גניש וד"ר קובי עזרה שפיקח בריאותית על ההליך, במשך כשנתיים וחצי. במהלך ששת החודשים האחרונים קיים עו"ד אבישר שלושה אימונים ביום, תוך שמירה על תזונה קפדנית בפיקוח רפואי וליווי יומיומי מצידו של ליאור גניש, בעברו מר ישראל, אלוף האלופים וכן מתחרה קבוע במר עולם Pro. גניש, גם הוא תושב נתניה, לא הסתיר את התרגשותו כשחניכו הניף את הגביע.

אבישר צפוי להשתתף בעוד כשבועיים בתחרות מר עולם (פיטנס – יוניברס) בדאבלין שבאירלנד – שם ייצג את ישראל בקטגוריית פיטנס – פיזיק גברים.

"אין דבר שמרגש אותי יותר מהגשמת חלומי הפרטי, הזכות לעטוף את עצמי בדגל ישראל ולייצג את המדינה שלי בעולם", אמר עו"ד אבישר לנתניה און ליין והוסיף: "המוטו שלי בחיים זה לחלום בגדול, לחשוב בגדול ולהתחיל בקטן – צעד אחרי צעד". עו"ד אבישר מתעתד עם חזרתו לארץ אחרי התחרות הבינלאומית, לפעול לקיום הרצאות בקרב תלמידים ובני נוער בתחום המוטיביציה והעצמה האישית. "חשוב לי לחלוק עם הקהילה והחברה בה אני חיי, את סיפור חיי, פציעתי, השיקום הארוך והעובדה שאין דבר העומד בפני הרצון".

ריאיון מלא עם עו"ד יצחק (איציק) אבישר יפורסם בגיליון הקרוב של עיתון נתניה און ליין

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן