סוגרים שבוע עם צהוב

0
228
צהוב - נתניה און ליין - נתניה

היי מקסימים, לפני הכל, כותבת שורות אלה חגגה ביום שבת האחרון את יום הולדתה ה-24 במספר (אוי, הזקנה…) בימבה לוקיישנים לצד המשפחה והחברים הטובים שפרגנו בנוכחות, בברכות יפות ובמתנות שוות. אז תודה לכולם והמון נשיקות.

מסיבת סוף השנה הכי שווה נערכה בטירה שבגעש, בה חגג בר איניגו מונטויה עשור להקמתו. מאות אנשים שהגיעו לעשות שמח (וגם סתם חיפשו סיבה להתנשק בחצות), התפנקו על אווירת החג והקפיצו צ'ייסרים של לחיים. שאפו לשותפים ובראשם לזיו רבינוביץ' שניצחו על כל הטוב הזה.

עוד מסיבת נובי גוד מכובדת רשמו ובגדול עו"ד בני כץ ורעייתו, העיתונאית מרינה גולן, שארגנו הפקה מרובת משתתפים עם קוד לבוש מגניב בסגנון שנות ה-20'. אל הקריוקי סטייג' בר בפולג הגיעו כל המי ומי, ביניהם ראש העיר מרים פיירברג-איכר ובעלה רוני, האחים יוני ואיריס ג'ורנו, הקולגה ציפי קפל, פעילת התיבור טלי מולנר, עורכי דין, שופטים ועוד… על הפינוקים, צוות הסטייג' והשף אלי זרמון שהדהים בסושי יותר יפני מיפני.

רבים מכם ודאי הרימו גבה על הדרך בה בחרה בר רפאלי לספר לעולם על הצאצא החדש שהיא נושאת ברחמה: תמונת בדיקת הריון חיובית, שללא ספק שברה את האינטרנט במספר הצפיות. המדור מפרגן ליורש העצר החדש…

אגב, רפאלי ובעלה עדי עזרא קיבלו את השנה החדשה במסיבה נוצצת ביפו, שאיחדה במקום אחד כמה מהזוגות המדוברים בביצה שהגיעו רטובים מן הגשם, אבל חיממו האחד את השניה: דנה פרידר ובן זוגה דין שטרן, יהודה לוי ושלומית מלכה, הזוג הטרי גפן ברקאי ועמית פרקש, שביט ויזל וארוסה, מגי אזרזר, ימית סול שגם חגגה יום הולדת, מרינה קבישר ואפילו בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. גברת צהוב בדיוק הייתה בעיצומו של שיכרון בשעות הללו…

שמח בקבוצת הנדל"ן REG, שכל בכיריה ויועציה, בניצוחו של יוסף סחלי, הרימו כוסית השבוע במסעדת "היקב" לסיכום שנת העסקים 2015 והצבת יעדים לשנת 2016.

ואילו חברת Lease4u ממשיכה להתרחב ופתחה בנתניה סיטי סניף חדש לליסינג, להשכרה ולמכירת רכב יד ראשונה. באירוע הפתיחה שנערך השבוע אמר המנכ"ל, אליחי אל-יגון, כי הסניף בנתניה יכלול צוות של כעשרה עובדים וייתן שרות מקצועי ויעיל ללקוחות באזור נתניה והסביבה.

פעם חמישית ברבעון האחרון: צוות המוסקטרים המקומי חגג סילבסטר ברומניה הקפואה. וברשימת החוגגים: אליאור חסן, ערן אליהו ורוי קאופמן. וגם…. קובי ראובן, אביב גניש, פוש גניש ונשותיהם. לבריאות…

יש כאלה שחגגו את השנה החדשה קצת אחרת: בחמישי האחרון התקיים ערב הפרשת חלה עם הרבנית ליסה דדון בחסות הולדר טרייד באזור התעשייה, שגם פתחו את שערי המקום לאורחות הרבות שהגיעו. היה בהחלט מרגש.

מזל טוב לליאת סמדג'ה, אשתו של הג'ודוקא בדימוס ומאמן נבחרת ישראל אורן סמדג'ה, שגדלה בשנה. בהזדמנות זו נפרגן גם לאורן, על שהנתנייתי שגיא מוקי, אותו הוא מאמן מגיל ארבע, זכה השבוע בתואר ספורטאי השנה. בהחלט כבוד.

בשני שעבר הגיע הזמר אליעד נחום אל מרכז ווליום בשכונת חפציבה שבמזרח נתניה והעביר סדנת אמן מרתקת במיוחד. טל חמד, צלם ואספן תמונות הסלבס' (מתי התערוכה הבאה?), כרגיל, לא ויתר על תמונה. לייק.

זה קרה בשלישי האחרון. האוקייז'ן: אליפות ישראל בגלישה על בוג. האזימוט: חוף ארגמן בנתניה. ים גולשי בוגי וחובבי גלישה התייצבו בשלישי כדי לקחת חלק באליפות, שהתקיימה בחסות הביץ' האוס בניצוחו של אייל רוקח.

וברשימת המתייצבים, גם כדי לפרגן וגם כדי לחלק פרסים, קשה היה לפספס את חבר המועצה רפי "הגולש" ימין ומחזיק תיק החופים, חבר המועצה יוסי דורון. וככה בשביל הגאווה נדווח לכם, שאת המקום הראשון קטף ובגדול קיריל שיגולסקי, נתנייתי וסוג של דג אמיתי בכל הקשור לגלישה בכלל ולים בפרט.

אפרופו רפי ימין, הוא שגולש כבר 28 שנים ומשמש בין שאר עיסוקיו גם כמדריך גלישה וגם כמדריך סאפ, לא הסתיר את התרגשותו. לנתניה און ליין אמר: "המתחרים היו מצוינים, התנאים היו נהדרים ופשוט כיף היה לצפות בעשרות בני נוער חוגגים בקרנבל על החוף וחוגגים במים עם הגלשנים".

יאללה ביי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן