סוד הקסם של העיצוב המשולב

1
202
שימוש יעיל במדרגה וכדור כוח. צילום אבי שי

אימון המשלב, בו זמנית, כמה ממרכיבי הכושר הגופני, הוא בעל יתרונות רבים. ענת גיסין מאיר, מדריכת כושר בכירה ומנחת תוכנית הטלוויזיה "בקצב הכושר", מאמינה כי באמצעות ארבעה אביזרים שונים, ניתן לא רק לגוון את האימון האירובי – אלא להשיג תוצאות מפתיעות בפרק זמן קצר יותר.

"אימון המשלב כמה ממרכיבי הכושר הגופני מגביר את עצימות האימון, שורף יותר קלוריות, חוסך זמן, מגוון, מאתגר ומפתח קוארדינציה", הסבירה ענת גיסין מאיר – רגע לפני סדרת צילומים לתוכניתה. בתוכנית שצולמה השתמשה ענת בארבעה אביזרים נלווים – אותם סיפקה חברת "אנרג'ים". האביזרים הם ה-Jumper, ה-Jumper P ro, הקפצית ומדרגת The Step.

במיוחד למגזין סיפקה ענת שלושה תרגילים שונים, שמומלץ ליישמם בין שלוש לארבע פעמים בשבוע – כאשר כמות החזרות על התרגיל ודרגת הקושי תיקבע על-ידי המתאמן. בכל מצב, לדברי ענת, חובה לבצע מתיחות לפני ואחרי האימון לשחרור.

שימוש יעיל במדרגה וכדור כוח. צילום אבי שי
שימוש יעיל במדרגה וכדור כוח. צילום אבי שי

שימוש במדרגה וכדור כוח

יש להניח רגל ימין כפופה על המדרגה ושמאל כפופה על הארץ. באמצעות ידיים ישרות לאחוז בכדור כוח. מיישרים את הרגליים תוך הרמת ידיים כלפי מעלה ומכופפים ברכיים תוך הורדת ידיים מקבילות לרצפה. יש לבצע התרגיל לכל רגל בין 10-15 פעמים. מספר הסטים בהתאם לכושר.

צילום אבי שי
שימוש בג'אמפר. צילום אבי שי

שימוש בג'אמפר

יש להניח רגל ימין כפופה על האביזר ולהרים ברך שמאל כפופה ולהורידה תוך החלפות ידיים במרפקים כפופה. יש לבצע התרגיל בין 10-20 פעמים לכל רגל – בין סט אחד ועד שניים.

 

שימוש מהנה בקפצית. צילום אבי שי
שימוש מהנה בקפצית. צילום אבי שי

שימוש בקפצית

ביצוע ניתורים שונים בדגש על כיפוף ברכיים על הקפצית. יש לשלב עבודת ידיים חופשית, וניתן להעזר במשקולות של חצי קילוגרם. זמן האימון סביב עשר דקות.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן