סופ"ש: בית פתוח ומפגש עם הצייר הבינלאומי מיכאל חזין

0
334
הצייר מיכאל חזין. צילום ArTamir - ארכיון נתניה און ליין

מיכאל חזין לא שומע חדשות. מעיתונים הוא מתרחק וכך גם מטלוויזיה. 15 שעות ביממה הוא מצייר. האמנות שהוא יוצר היא מרכז עולמו. את ביתו ברמת פולג מעטרים עשרות ציורים. קשה לו להיפרד מהם. רק לעיתים רחוקות, כשמוזיאון פונה, הוא מעניק ציור לאוסף הפרטי של המוזיאון. בעשרות מוזיאונים בכל רחבי העולם, ממיאמי ועד שוויץ, מוצגים דרך קבע ציוריו. בכל שנה הוא מוזמן להציג יצירותיו בתערוכות בינלאומיות, מרביתן כתערוכות יחיד.

כבר בשנת 2007 הוגדר חזין על-ידי מבקרי האמנות המובילים בעולם כפורץ דרך בתחום האופט-ארט וסדרת יצירותיו על העיר ירושלים עוררה עניין בינלאומי נרחב והוצגה בשורה של מוזיאונים ברחבי אירופה.

בסוף השבוע, כחלק ממסורת אישית שקבע לעצמו, יפתח חזין את ביתו בשכונת רמת פולג לציבור הרחב. לשאלת נתניה און ליין מדוע הוא מעדיף להציג חלק מיצירותיו בבית ולא רק במוזיאונים בארץ ובעולם, ענה: "שני מוזיאונים בשנה מספיקים לי ואני תושב העיר נתניה. זו תרומתי: לפגוש אמנות מקרוב ובנעלי בית, ולא להסתכל על הציורים רק ממרחק במוזיאון. ואם אפשר לשלב את השניים, אז למה לא. אני יכול להרשות לעצמי את התענוג וזו גם הזדמנות נהדרת לארח את השכנים ולשוחח על אמנות עם מי שמגיע".

הבית ברחוב אמנון ותמר 14/א' ייפתח לציבור הרחב ביום שישי הקרוב (27.11 – 18:00 -22:00) וכן בשבת (11:00 -22:00). הכניסה חופשית.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן