עוגת גבינה קלאסית

10
1347
עוגת_גבינה_מתכון_נתניה

חג שבועות הוא גם החג המושלם לחובבי הגבינות – כל הגבינות. לרגל החג הרשו לי להציע לכם מתכון נהדר: עוגת גבינה קלאסית. כדי לקצר הליכים אני מציע להשתמש לבסיס בבצק פריך מוכן. אלה שחובבים עבודת מטבח קשה, מוזמנים ליצור איתי קשר בואטס ואספק לכם את המתכון להכנת הבסיס. בכל מקרה, הסוד הגדול בהכנת עוגת גבינה קלאסית הוא בתהליך המכונה בעגה שלנו תהליך קירור. הבטחתי עוגה קלה להכנה, אז שימו סינרים כי אנחנו מתחילים.

מתכון עוגת גבינה קלאסית

מרכיבים לבסיס:
בצק פריך מוכן (רוכשים בכל סופר)

מרכיבים למילוי:
500 גרם גבינה סקי 5%
200 גרם גבינת שמנת (25% לפחות)
מיכל יוגורט או שמנת חמוצה
5 ביצים
2 חלמונים
180 גרם סוכר
שקית שלמה אינסטנט פודינג וניל

שלבי הכנה:
מרפדים את תחתית התבנית העגולה שלנו בבצק פריך ואופים 15 דקות בתנור שחומם מראש על 180 מעלות. התחתית אמורה להיות זהובה ולא כהה מדי -כיוון שמצפה לה עוד אפיה ממושכת לאחר מכן.

בינתיים, עד שהבסיס שלנו מוכן, נעסוק במילוי. לקערת המיקסר נשלב את כל החומרים יחד. המלצתי היא לא להתעצל ולטרוף במהירות בינונית – גבוהה 10עד 12 דקות. כמה שיותר, יותר טוב.

ניצוק את מילוי הגבינה על הבסיס עד כמעט לסוף גובה התבנית. נניח על רצפת התנור קערה רחבה עם מים רותחים. ונייצר אדים. אז נכניס את העוגה לתנור שחומם מראש על 200 מעלות למשך 15 דקות. לאחר מכן ננמיך התנור לחום של 150 מעלות ונשאיר העוגה לעוד חצי שעה. נכבה התנור ונשאיר את העוגה לעוד רבע שעה.

הכי חשוב, בתהליך שנקרא קירור הדרגתי, הוא לא לפתוח את דלת התנור. נוציא, נניח על השיש לחצי שעה ואז נכניס למקרר לשלוש עד ארבע שעות לייצוב סופי. טיפ: אני, אישית, אוהב לקשט את העוגה עם עלי נענע טריים בשביל הריח…

אהבתם את המתכון של סער אהרוני ל-עוגת גבינה קלאסית? מוזמנים לפרגן בשיתוף בפייס

מתכונים נוספים העשויים לעניין את הגולשים: 

עוגת גבינה קרם לוטוס קרנצ'

עוגת שיש ביתית עשירה במיוחד

לילות ביירות (ליאלי ביירות) – קינוח מושלם

 

10 תגובות

  1. שלמות זו לא מילה גסה כרגיל כל מתכון שלך קליל ברור והכי מוצלח שיש תודה על הענקת והעשרת הידע שלי

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן