עו"ד בני כץ יעמוד בראש הוועדה להלבנת הון

0
355
בני כץ עו
יו"ר הוועדה להלבנת הון בלשכת עורכי הדין, עו"ד בני כץ

עם סיום הבחירות ללשכת עורכי הדין ובחירתו של אפי נוה לראש הלשכה, נערכה ישיבת נשיאות ארצית ובה נבחרו יושבי ראש וועדות חדשים.

לתפקיד יו"ר הוועדה להלבנת הון נבחר לעמוד בראשה עו"ד בני כץ מנתניה. עו"ד כץ הוא עו"ד ותיק המתמחה בתחום הפלילי, צווארון לבן והלבנת הון. הפרשייה האחרונה הנמצאת בייצוגו היא פרשת אלון חסן יו"ר הנמלים באשדוד, הידועה בכינויה פרשת רונאל פישר. עו"ד כץ הוא שחשף, למעשה, והוביל את הפרשה כפי שהציבור מכיר מאמצעי התקשורת.

עו"ד כץ תמך בבחירות האחרונות במועמדותו של עו"ד אפי נוה לראשות הלשכה והיה אך טבעי שיעמוד באחת הוועדות המשמעותיות בלשכה.

בכנס הפלילי שנערך החודש בהילטון אילת מטעם לשכת עורכי הדין, הוביל עו"ד כץ את אחד הפנאלים לצדו של עו"ד אורי קינן המשנה לראש הלשכה.

עו"ד כץ מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, עם היוודע דבר בחירתו, כי ״אני עו״ד כבר 20 שנה, שרתתי כראש מחלק חקירות מודיעין והונאה של מרחב שרון במשטרת ישראל, ניהלתי עשרות חקירות הונאה סבוכות, בתפקידי כסנגור ייצגתי תיקים רבים בעיקר בתחום צווארון לבן והלבנת הון, חלקם הגדול תיקים אשר אני מייצג בחו״ל, תחום הלבנת ההון הינו קרוב לליבי, אני חי אותו. אני מתכוון לערוך כנסים והשתלמויות בלשכת עורכי הדין בנושא הלבנת הון, להדק קשרים עם הגורמים הממשלתיים ובניהם ראש הרשות להגבלים עסקיים, אני מודה לראש לשכת עורכי הדין ולממונה על המחוז עו״ד אבי חימי, שנתנו בי אמונם לעמוד בראש הוועדה החשובה, הוועדה להלבנת הון".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן