עונשה של נתניה: קנס כספי ומשחק רדיוס

0
84
אוהדי מכבי נתניה - נתניה און ליין
אוהדי מכבי נתניה. צילום ארכיון: ניר אנשר-נתניה און ליין

אוהדי מכבי נתניה ספגו ביום רביעי עונש על התנהגותם האלימה והמבישה במשחק מול מכבי פתח תקווה. בתום הדיון שנערך בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, נגזר על הקבוצה המקומית עונש הכולל משחק רדיוס אחד וקנס כספי בגובה 15,000 שקלים. עוד החליט ישראל שמעוני, הדיין הראשי, להאריך את עונש משחק הרדיוס על תנאי עד לסיום העונה הנוכחית שרק התחילה.

כזכור, במשחק שנערך במסגרת המחזור הראשון מול פתח תקווה, התפרעו מספר אוהדים של הקבוצה זרקו חפצים לעבר המגרש ואף ניסו לפרוץ למגרש בעצמם, שאחד מהאוהדים גם צלח. המשחק כאמור נעצר למספר דקות בעקבות האירוע החמור. הנהלת הקבוצה לא חיכתה לדיון הערב ואיתרה יומיים לאחד מכן את אותו אוהד שפרץ למגרש, הגישה נגדו תלונה במשטרה ואף ביטלה את כרטיס המנוי שלו לקבוצה.

במכבי נתניה מבינים כי בעיית החלוץ חייבת להיפתר בימים הקרובים וכי משבצת החלוץ החסר חייבת להיתפס בהקדם. בשל כך, הנהלת מכבי נתניה נמצאים אנשי נתניה במגעים מתקדמים עם חלוצה האולימפי של נבחרת ניגריה, אוסטין אמוטו. נראה כי מאמן הקבוצה, שלומי דורה מרוצה מהעסקה המתגבשת בין הצדדים והוא החלוץ אותו היה רוצה דורה לראות על כר הדשא.

אוסטין אמוטו בן ה-22, שגדל בקבוצת הנוער הניגרית קראמונה, שיחק עד כה בליגה המלזית בה כבש ובישל כמות אדירה של שערים. נתוניו המרשימים ביחס לגילו הצעיר גרמו למכבי נתניה לסמן אותו כפוטנציאל אדיר הן לעונה הקרובה והן לאלו שאחריה. אמוטו ייקח חלק באולימפיאדת ריו הקרבה הוא פוטנציאל כלכלי נוצץ במיוחד שכן אם יוכיח את עצמו במהלך הטורניר הרי שמיד אחריו או במהלכו יגיעו הצעות מקבוצות בכירות שיביעו עניין בחלוץ.

בשתי הופעותיו בנבחרת הבוגרת של ניגריה הספיק לכבוש גול אחד ולבשל אחר. ככל הנראה החתמתו של החלוץ הצעיר בשורותיה של מכבי נתניה היא עובדה מוגמרת אך, נכון לרגע כתיבת שורות אלה אין עדיין אישור רשמי לכך. הודעה רשמית מסודרת עתידה להתקבל בימים הקרובים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן