עונת הסיילים מכה שוב

0
146

לא יודעת אם שמתן לב, אבל מזה מספר שנים שהמיתון משדר את אותותיו והרשתות הגדולות מוציאות את הסחורה למבצעי סוף עונה, כשבעצם מבחינת לוח זמנים העונה רק מתחילה… כיף גדול לקנות את הפריטים הכי שווים לעונה כשהיא בשיאה, ועוד לשלם עליהם חצי ושליש מהמחיר המקורי – עונת הסיילים כבר כאןסוודר שחור.פריט חובה בכל ארון

דווקא כאשר מגיעה עונת הסיילים, אתן חייבות לזכור כלל בסיסי: אבוי לאלה שיקנו פריט רק כי הוא ממש זול. אם אתן עוקבות אחרי הערוץ שלי, בוודאי צפיתן בסרטון העוסק בטיפים כיצד לערוך קניות מבלי לבזבז סתם כסף. מאוד חשוב להיות מחושבים ומאופקים כשיוצאים לקניות ולא להתפתות מהמבחר העצום וממחירי הרצפה.

כסטייליסטית אישית אני מלווה נשים רבות בבחירת הלוקים שישרתו ויהלמו אותן ולכן אני מבקרת לא מעט בקניונים ובחנויות הבוטיק – בייחוד בתקופה זו של השנה. לכן הרשיתי לעצמי לרכז לכן רשימה על קצה המזלג מכילה שלוש חנויות שכדאי מאוד לבקר בהן בעונה הזו – לפני שמחליטים אלה פריטים יקשטו את ארונכם בתקופה הקרובה.

הרשימה נפתחת עם רשת "MANGO", שבעיניי עברה מהפך מטורף בשנה האחרונה. מעבר לעובדה שהרשת עברה מיתוג מחדש, הסחורה שמהדרת את החנויות מתאימה לכל סגנון, איכותית ובמחיר המתאים לכל כיס – במיוחד בתקופת סוף העונה.

את הסוודר המצולם רכשתי ממש לפני כשבוע במחיר של 99 ש"ח בלבד. זהו פריט שנמצא ברשימת פריטי החובה לכל ארון בחורף. כאחת אשר קונה סוודר שחור חדש בכל שנה, היה לי חשוב למצוא אחד שיהיה יפה, איכותי וזול.

עונת הסיילים - נתניה מתלבשת
עונת הסיילים מכה שוב

לנשים המחפשות מראה יותר אלגנטי ומתוחכם, אני ממליצה לבקר ברשת חנויות סיליז – שם תוכלו לרכוש פריטי לבוש מיוחדים הנתפרים בתפירה עילית ובדים מובחרים וליהנות מעד 50% הנחה.

רשת נוספת המככבת אצלי ברשימה היא המלכה האם זארה. כאן מדובר על מבצעים בביגוד גם לגברים ולילדים ולא רק לנשים. בשונה מרוב החנויות, זארה יוצאת בכל עונה עם שני סבבי סייל – כאשר בראשון ההנחה היא נמוכה יותר, אבל בשני כבר אין ממש סחורה מהעונה הנוכחית ורוב הפריטים שמוצאים בחנות הם מהשנה שעברה. לכן, בסבב הראשון של הסייל מומלץ לקנות את הפריטים הטרנדיים שמככבים העונה, ממש כמו חולצת הפסים בעלת השרוול המתרחב, ואילו בסבב השני מומלץ לקנות את פריטי החובה בכל ארון כגון ג'ינס טוב, סוודר שחור, שמלה שחורה או מכופתרת בצבע בסיסי.

ועכשיו, לפני שאתם יוצאות לקניות, אני ממליצה לכן לצפות שוב בסרטון ולהיזכר בטיפים שיגרמו לארון שלכן לנצוץ מבלי לרוקן את הארנק

 

למאמרים נוספים של הסטייליסטית מיטל גפן ראו גם:

אז מה הסטייל שלך?

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן