עוקל חשבון הבנק של בית חולים לניאדו

1
93
בית חולים לניאדו - נתניה
בית חולים לניאדו - נתניה צילום באדיבות דוברות לניאדו

רשות המיסים עיקלה לאחרונה את חשבון הבנק של בית חולים לניאדו בנתניה, זאת, ככל הנראה, עקב חוב מצטבר של כ-40 מיליון שקלים. בית חולים לניאדו משרת מזה שנים רבות את תושבי נתניה ותושבי האזור, אולם בשנים האחרונות נקלע בית החולים נקלע לקשיים כלכלים ולגירעונות כבדים.

ברשות המיסים התנו את הסרת העיקול בכך שבית החולים יחדל להשתמש בניקויי המס של העובדים לצרכים אחרים. שר הבריאות, יעקב ליצמן, התערב במשבר שנוצר ונודע, כי משרד הבריאות פועל למציאת פתרון למשבר שנוצר בבית החולים.

בחודש נובמבר האחרון הכירה הנהלת בית חולים לניאדו בהסתדרות כארגון, אשר ייצג את עובדיה – האחים והאחיות. בעקבות הכרה זו נפתחו מהלכים לחתימה על הסכם קיבוצי.

יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה, מסר בעקבות המשבר אליו נקלע בית החולים, כי "לאחר ששוחחנו היום עם מנהל משאבי אנוש הוא הודיע ששכר העובדים ישולם בזמן וכי מדובר בחובות עבר. הוא מסר לנו שהם מקווים לפתור את הבעיה. נראה בימים הקרובים איך הדברים יתפתחו".

ברשות המיסים סירבו להתייחס לעיקול ומסרו, כי "בשל חובת הסודיות אין אנו יכולים לפרט בעניין".

בבית חולים לניאדו אישרו שחשבון הבנק עוקל על ידי רשות המיסים ומסרו, כי "בית החולים עובד בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות ואנחנו פועלים למציאת פתרון".

תגובה 1

  1. ובכן.. כתבות כאלו צריכות להעישות בזהירות או לא להיעשות כלל
    בית חולים זה לא צעצוע זה מוסד ציבורי שצריכים (שלא נצטרך ומהסיבות הטובות כמובן!), פרסום חובותיו עלול למשוך אש אליו, להחמרת הקריטריונים עליו בשל לחץ תקשורתי וציבורי, ואפילו למשיכת כספי תורמים והפסקת תרומות עקב הפרסום על עיקול חשבונות
    כדאי לתת לגורמים במשרד הבריאות והאוצר לארגן את תהליך ההבראה הפיננסי ולא לצאת בפרסום על מוסד כה חשוב
    רק דעתי..

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן