"פאמפטרק" בפארק האופניים בנתניה

0
305
פארק אופניים
אינג' אלי דלל מוביל קבוצת רוכבי אופניים. צילום באדיבות עיריית נתניה

עיריית נתניה באמצעות ח.ל.ת, החלה, בימים אלה, לבצע את אטרקציית הפאמפטרק בפארק האופניים המקביל לכביש 57 ומצוי באיזור התעשייה הישן.

הפאמפטרק הינו מסלול רכיבה טבעתי לאופניים, אשר ישתרע על שטח של כדונם, הכולל R0llers (תלוליות) ו-Berms (סיבובים מוגבהים), כאשר עיקרון התנועה בו הינה התקדמות ויצירת מהירות ללא דיווש, אלא רק בעזרת תנועות גוף מתוזמנות.

הפאמפטרק יוקם בצידו המזרחי של פארק האופניים ויכלול גם שטחים מגוננים וגידור. מעיריית נתניה נמסר, כי עלות הפרויקט הינה כ- 750,000 שקלים. העבודות מתוכננות להתבצע במשך כארבעה חודשים.

עוד נמסר, כי הפאמפטרק הינו מהגדולים בארץ ויצטרף לשלל האפשרויות שמציע הפארק לרוכבי אופניים חובבנים ומקצועיים כאחד ובהם: מסלול "קריטריום" – מסלול רכיבת כביש מקצועי, "סטרילי" לרוכבי אופניים בלבד וכן מסלול BMX – מסלול אתגרי לאופני BMX ייחודי, סוג רכיבה שהוכר כמקצוע אולימפי החל מאולימפיאדת בייג'ין האחרונה.

אינג.' אלי דלל, מ"מ ראש העיר, הממונה על התשתיות והתחבורה בעירייה, מסר: "הפאמפטרק הינו נדבך נוסף בקידום תחום האופניים בנתניה, שזוכה לעדנה בעיר מבחינה תחבורתית, תיירותית וכמובן ספורטיבית. לשמחתי, היקף הפעילות והארועים גדלה והולכת, כאשר רק לאחרונה התארחו אצלנו מאמני רוכבי אופניים, שאף מקיימים מדי שבוע פעילות בפארק, כאשר אני עצמי מוביל אחת לחודש סיורי תיירות בנתניה של רוכבי אופניים. בנוסף – אנחנו מקיימים פעילות של לימודי ואימוני אופניים בבתי הספר היסודיים".

עו"ד שירי חגואל סיידון, יו"ר דירקטוריון ח.ל.ת, ציינה: "אני גאה על כך שבקרוב נחנוך גם את הסקייט פארק במתחם אגם החורף, שיכלול מתקני אקסטרים ומתקני החלקה מהמשוכללים בארץ וכן אמבטיית "החלקה" מהגדולות והמיוחדות בישראל, כך שיש למה לצפות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן