פיירברג: "בספורט עליות וירידות. נתניה תרד, אבל תעלה שוב בגדול"

0
109
כמאה מאוהדי מכבי נתניה במחאה ובקריאה לפיטורי אוסידון

כמאה מאוהדי נתניה, בהם ילדים רבים שהגיעו עם הוריהם, נענו לקריאת מובילי מחאת האוהדים, הקוראים ליו"ר הקבוצה, דורון אוסידון, להניח את המפתחות ולהתפטר. אם המפגינים ציפו, שראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, תודיע במהלך ישיבת מועצת העיר שהתקיימה באותו הזמן ממש בבית העירייה (יום רביעי), הרי שנכונה להם אכזבה.

במהלך ישיבת מועצת העיר התייחסה פיירברג-איכר למצבה העגום של מכבי נתניה, במבט שלה, כמי שהצהירה עוד בשלב הראשון כי אין בכוונתה להתערב בהחלטות המקצועיות ותפקיד העירייה יסתכם, אך ורק, בסיוע בהיבט הפיננסי לייצוב הקבוצה שעמדה בפני פירוק.

"הקבוצה קרסה בעיקר משום שהבעלים לשעבר נקלע לקשיים כלכליים ולא יכול היה להחזיק במועדון", אמרה פיירברג-איכר: "הזיכרון שלנו ושל האוהדים קצר. כשכל האוהדים הניפו שלטים וביקשו ממני להציל את הספינה שטובעת, לא הרבה אנשים היו מוכנים לקחת על עצמם את נתניה בנקודת השפל הזו".

בעניין בחירת אוסידון טענה פיירברג, כי "המליצו לי על דורון אוסידון. בניגוד למה שחושבים, חקרנו ובדקנו עליו והתרשמנו ממנו. בסופו של יום, אוסידון קיבל את המניות מהבעלים ולא מעיריית נתניה, שרק נרתמת ולא מתיימרת להיות בעלים"

פיירברג-איכר נמנעה, במכוון, להתייחס לכמות האוהדים הנמוכה יחסית שהגיעה להפגנה עצמה. ואולם, רמזה בדבריה – בין השורות – מה דעתה על דרך ההתבטאות והמילים הבוטות שנשמעו בחלק משירי האוהדים: "אחד מענפי הספורט המאופיינים בכפיות טובה זה כדורגל. כשאתה מנצח אתה הסגן של אלוהים. כמפסידים, המצב משתנה. אפילו דניאל יאמר שהגיע לכאן, עם הרבה רצון טוב והרבה כסף, עמד לא פעם מול אוהדים מתוסכלים שהטיחו בו קללות, עד ששם את המפתחות והלך הביתה. לדורון (אוסידון) נעשה עוול, כי הרצון שלו להצליח ברור ומי שלא עושה לא טועה. כדאי שידעו שהטעויות לא רק שלו. היו הבטחות של אנשים להעביר תמיכה והם לא עמדו בהבטחות שלהם, וחבל".

באשר לעתידה של מכבי נתניה אמרה פיירברג: "נראה על פניו שמכבי נתניה תרד ליגה, אבל אני עושה מאמצים כדי לסייע לקבוצה למצוא ספונסר. אני משוכנעת שנמצא רוכש לקבוצה. בספורט יש עליות וירידות. צריך להסתכל בפרספקטיבה נכונה. נתניה תרד, אבל תעלה שוב בגדול".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן