פרץ לרכבם של כלה וחתן ונדון לעבודות שירות

1
122
עו
מייצג. עו"ד גל שר-טוב

תושב האזור (32) נדון לארבעה חודשי עבודות שירות לאחר שפרץ לרכבם של כלה וחתן, בחניון של מרכז הקונגרסים בחיפה. מכתב האישום עולה, כי הנאשם פרץ לרכב וגנב תיק שהכיל ארנק, כרטיסי אשראי, 300 שקלים במזומן, שני משקפי שמש, עגילי זהב, דרכון ומפתחות לרכב.

הנאשם הצליח למשוך כספים מכספומטים בסכום של 4,000 שקלים, באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים. עם לכידתו ולאחר שהודה בעבירות המיוחסות לו, דרשה התביעה לשלוח את הנאשם למאסר בפועל.

פרקליט של הנאשם, עו"ד גל שרטוב, הצליח לשכנע את בית המשפט כי העבירות בוצעו על רקע התמכרותו של הנאשם לסמים, וכי מאז נגמל לאחר תקופה ארוכה של שיקום. בית המשפט קיבל את עמדתו של עו"ד שרטוב וגזר על הנאשם ארבעה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי למשך שישה חודשים והתחייבות בערבות עצמית.

עו"ד שרטוב מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "לשמחתי, הצלחתי לשכנע את בית המשפט, כי העבירות בוצעו על רקע התמכרותו של הנאשם לסמים קשים, מהם נגמל לאחר שעבר תקופה ארוכה של שיקום. בית המשפט קיבל את עמדתי לפיה האינטרס הציבורי לשימור המצב לאחר ההליך השיקומי גובר במקרה זה על הצורך להרתיע ולהעניש אותו בחומרה על מעשיו ולשלוח אותו לכלא".

תגובה 1

  1. כל הכבוד לסנגור!!!
    עדיף לגמול נרקומן מסמים קשים ולתת לו עונש קל, יחסית, כבונוס על השיקום שעשה וע״מ שלא יתדרדר שוב לשימוש בסמים קשים וכך לחסוך לציבור התפרצויות רבות לרכבים ולבתים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן