פרשה 255: מעצרו של צפריר פיירברג הוארך בשנית – בהסכמת הצדדים

0
105
עיריית נתניה. צילום נתניה און ליין

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של עו"ד צפריר פיירברג, בנה של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, עד ליום שלישי הקרוב. מעצרם של עו"ד אברהם גוגיק והאדריכל גבי טטרו הוארך עד ליום רביעי השבוע ואילו הקבלן אברהם תשובה שוחרר למעצר בית. הארכות המעצר וכן שחרורו של תשובה היו בהסכמת הצדדים.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, תובא אף היא להארכת מעצרה, במהלך היום. למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נודע, כי המשטרה תבקש להאריך את מעצרה בשמונה ימים.

בתוך כך במהלך סוף השבוע נפוצו שמועות ברשתות החברתיות, אשר סיפרו, כי פיירברג-איכר פונתה במצב קשה, אך יציב, לבית חולים לאחר שכלל הנראה שתתה בקבוק אקונומיקה. מהשב"ס הזימו את השמועות ומסרו, כי לא היו דברים מעולם.

עוד נודע לנתניה און ליין, כי צפויים מעצרים נוספים וכן נחקרים נוספים בפרשה שחשפה המשטרה ביום שני שעבר – יחידה להב 433 בשיתוף רשות ההון ורשויות המס פרשה שעיקרה עבירות, לכאורה, של מתן שוחד, טובות הנאה ומרמה בתחום הנדל"ן בעיר נתניה. על-פי החשד חברו גורמים שונים, בהם קבלנים, יזמים, עורכי דין, עסקנים וכן בכירים בעיריית נתניה, לקדם פרויקטים שונים שלא כדין ותוך ניצול קשריהם ומעמדם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן