קובי אפללו חוגג בנתניה; יוני ג'ורנו עדיין מתאושש מאילת

0
250
צילומים: ספיר, אינטוש, יגאל פיסחוב ואורן מדר. עיצוב: גלית אפיה לנתניה און ליין - ksn

זה קרה בשבוע שעבר. הלוקיישן: חוות רונית. האוקייז'ן: יום הסטודנט של מכללת נתניה. התוצאה: מעל 2000 סטודנטים וסטודנטיות התענגו על אלכוהול, אווירה, זיקוקי דינור ומוזיקה מושקעת בניצוחם של איתי גאלו, דארוויש, אלי מתנה וכו'… וכו'…

ואם כבר מדברים על חוות רונית, אז סתם שתדעו שבשבת הזמינה הטופ-מודל בר רפאלי 400 מחבריה הקרובים לחגיגות החלפת הקידומת. שרו לה שירי יומולדת לרגל 30 לחייה: הצמוד עדי עזרא, ההריונאית נעה תשבי, הקולגה אסתי גינזבורג, שירי מימון, עברי לידר, מיקי בוגנים, רני רהב, השף שגב משה ואשתו סנדרה ריגלר שהיא גם חברתה הטובה של ברבור ועוד… ועוד…

וקצת סקסיות לא תזיק. בגיל 35 ולאחר עשור בו נמנע מקמפיינים עסיסיים, יהודה לוי חוזר לעולם האופנה ובגדול. החתיכוש ישמש כפרזנטור של רשת האופנה "רנואר". חברתו, שלומית מלכה, תדגמן עבור המותג המתחרה "פוקס". בינתיים, העבירו השניים סופ"ש רומנטי באיביזה.

כמה ימים לפני המשחק של נבחרת הכדורגל הלאומית שלנו מול בוסניה (כן, המשחק בו הפסדנו בליל שישי) וממש רגע לפני שהם עלו על המטוס, התכנסו שלושת השוערים הלאומיים שלנו אריאל הרוש, גיא חיימוב ואופיר מרציאנו לארוחה ישראלית אחרונה במסעדת צ'צ'ו, הממוקמת במרכז  Y CENTER (יכין). אגב, באותה המסעדה ובאותו המקום, נצפה לו מתענג על מפרום וקוסקוס הזמר קובי אפללו, העסוק בימים אלה בהשקת אלבומו הרביעי "מראות".

ביזנס ופלז'ר נרשם לו בסופ"ש האחרון, במסגרת אירועי הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין. 4,000 עורכי דין ובני משפחותיהם מילאו 13 בתי מלון והתענגו על מסיבות, הופעות ואין-ספור הרצאות. וברשימת המופיעים החלקית: שרית חדד, הראל סקעת, מירי מסיקה, ישי לוי, אהוד בנאי.

למי שפספס, אז הכנס השנתי של מחוזות לשכת עורכי הדין באילת סוכם בהצלחה – לאחר ש-4000 עו"ד ובני משפחות פשטו על 13 בתי מלון ונהנו ממושבים מקצועיים ע״י מרצים בכירים ושופטים. חברי כנסת, שרים, פרקליט המדינה, היועמ״ש, מפכ״ל המשטרה ועוד נכחו באירוע, בל נשכח את החלק האומנותי עליו הופקדו האמנים שרית חדד, מירי מסיקה, הראל סקעת, ישי לוי, אהוד בנאי, פאר טסי ועוד…

וזה מעניין, אבל לא כמו הרשימה הארוכה של עורכי הדין הנתנייתים שייצגו את העיר נאמנה בכל מסיבה ומעל כל פאנל. וברשימה החלקית: עו"ד בני כץ, עו"ד אילנה בן שושן –גורן, עו"ד ענת קאופמן, חברת המועצה עו"ד ענת לביא-אזולאי, ד"ר ניסן שריפי, עו"ד עמי מלול, עו"ד גל חלפון, עו"ד מאיה ברכהו וגם עו"ד כרמית לוי שנהנתה מכל רגע עם בן זוגה יוני ג'ורנו שבקרוב יהפוך בעצמו לעו"ד.

הכוכב המקומי, ליאל כהן, סגר 23 לחייו בחגיגת יום-הולדת מרובת משתתפים בגגוס ההרצלייני, אליו הגיעו כל ההוז אנד הוז. די.ג'יי דודו פריז נתן בראש, ואילו דניאל יפת, אורי פס, נדב כץ, גיל אשכנזי, ג'ורדן סולטנה ועומר יחזקאל ניצחו על ההפקה.

ממש מרגש היה ביריד העסקים הקטנים שהתקיים לו במרכז אלון בשכונת קריית השרון – בו כל הכנסותיו נתרמו למען פעילותה של עמותת סאנרייז ישראל. בין הנרתמים למשימה הקהילתית-חברתית: חיים מכלוף וכל יועצי הנדל"ן של רימקס סילבר, שפינקו את ילדי השכונה בהפתעות וארטיקים.

ואילו בשישי האחרון היו אלה תושבי פולג שהתענגו על קבלת שבת בגינה הציבורית, עם זוהר אביב ועינת גז, לרגל שבוע הספר העברי וסתם בשביל הפאן.

סמסו מברוכ להווארד ביטון, שציין את חנוכת העסק חדש שלו, רחיצת מכוניות "טורבו קלין קאר" ברחוב הנוטע. מבטיחים לקפוץ לאיזה 'ויש' קל…

מזל-טוב לזוג הטרי, בני איליספוב ובטי לבית דוידוב שנישאו בשבוע שעבר כדת משה וישראל. השניים עשו זאת בחתונה מפוארת באולמי אבניו מול קהל של 650 מוזמנים, המון גלאם וניצוצות.

בשני האחרון הגיעה חברת הכנסת והנתנייתית בדימוס, מירב בן-ארי, למרכז הצעירים העירוני הידוע בשמו "הגג", כדי להעביר הרצאה מרתקת לקבוצת המנהיגות הצעירה שבמקרה עסוקה בימים אלה בפרויקט סופר חשוב וכיפי עבור תושבי העיר.

אם בא לכם קצת להשתטות, לרקוד ולזמר, דעו שה'ליז דאנס קלאב', מועדון ריקודים בא.ת. הישן יותר מאשר ישמח לארח אתכם ברביעי 60+, חמישי ים תיכוני, שישי יווני ומוצ"ש קריוקי. אל תגידו שלא אמרנו…

אז זהו הסיכום לשבוע שחלף. אם עדיין לא עשיתם לנו לייק לעמוד הפייסבוק החדש של נתניה און ליין – ksn? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן