קופ"ח כללית השיקה מרפאה ב"אגמים"

0
742
השקת מרפאת הכללית באגמים. צילום דוברות כללית מחוז שרון-שומרון

בטקס חגיגי ורב משתתפים הושקה השבוע המרפאה החדשה של קופת החולים הכללית בשכונת "אגמים" בנתניה. מרפאת כללית ב"אגמים" ממוקמת במרכז המסחרי החדש והחלה לעבוד בחודש ינואר 2016. למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נודע, כי  מאז שהחלה לפעול הצטרפו למרפאה למעלה מ-1200 לקוחות.

השירותים במרפאת "אגמים" כוללים רופאת משפחה וילדים – ד"ר בן עזרא, שירותי סיעוד ומעבדה, שירותי משרד, בית מרקחת וכן ישנו במרכז רופא ילדים עצמאי ומוכר – ד"ר דני וולף.

ציפי שדה, מנהלת מחוז שרון שומרון, מסרה: "כללית בנתניה מציעה מגוון רחב של שירותים לתושבים. מרפואת משפחה וילדים, מרכזי בריאות האשה, מרכז מומחים לרפואה יועצת אום חלד – עם כל קשת מקצועות הרפואה, מכון להתפתחות הילד ומוקד לילה בכל שעות הערבים וסופ"ש ועוד ועוד. אנחנו אומנם מציינים היום את פתיחת מרפאת כללית באגמים, אבל חשוב לציין שהמרפאה כבר עובדת מספר חודשים עם צוות מסור ומקצועי, שמושך מצטרפים רבים למרפאה. אני גאה בכך שיש מרפאה יפה כל כך בעיר נתניה, אחת הערים המרכזיות במחוז בכלל ובמנהלת חפר בפרט. יש לנו תוכניות נוספות ומרשימות מאוד לעיר. אני בטוחה שהתושבים, שהם כבר לקוחות שלנו, יהיו הראשונים להפיץ את שמה הטוב של כללית ברבים".

בטקס השתתפו בנוסף לשדה, שלמה ישי – חבר מועצת העיר נתניה, אבי תורג'מן – ראש מינהל תשתיות וביצוי של כללית, ד"ר עבד אל עזיז ג'ומע – מנהל מינהלת חפר, רונית שבירו – מבעלי המרכז המסחרי, הרב מנחם לפקיבקר – רב הכללית וד"ר רות בן עזרא – מנהלת המרפאה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן