רופא לשעבר נעצר בחשד לרצח אישה

0
90
תמונת אילוסטרציה של אדם אזוק בידיו
אילוסטרציה. צילום פוטוליה

בחודש נובמבר האחרון נמצאה גופתה של סבטלנה רומיאנצב בבניין נטוש בכיכר העצמאות. הבניין, שעמד לפני הריסה בעקבות פיצוץ גז שאירע בו לפני מספר שנים, שימש, ככל הנראה כמקום מפגש לדרי רחוב.

על פי החשד, הגיע החשוד לבניין הנטוש, ככל הנראה כדי לבלות עם מספר דרי רחוב, בהם המנוחה. זמן מה לאחר מכן ב-18.11.15 נמצאה גופתה באותו בניין.

בתחילה חשבו במשטרה, כי מדובר במוות טבעי, ללא חשד לפלילים. גופתה של האישה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. כשהגיעו תוצאות הנתיחה התברר, כי המנוחה מתה מוות לא טבעי, אלא נרצחה. במשטרה נפתחה חקירה שבעקבותיה נעצר השבוע החשוד, רופא לשעבר (58) תושב נתניה, אשר נמצא כעת במעצר בתיק אחר ובגמילה.

בחקירתו הכחיש החשוד שרצח את המנוחה וטען, כי הגיע למקום לבלות עם מספר אנשים וכשעזב את המקום המנוחה היתה בחיים. עוד סיפר בחקירתו, כי יומיים לאחר מכן סיפרו לו שהיא נפטרה.

פרקליטתו, עו"ד קטי צווטקוב, ביקשה מבית המשפט לקצוב לו ימי מעצר מועטים ולהשאירו במקום בו הוא נמצא, בין השאר בשל טיפולי הגמילה שהוא עובר.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, כרמית בן אליעזר, קבעה בהחלטתה, כי "מעיון בתיק החקירה עולה, כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר כנד החשוד, לביצוע העבירות המיוחסות לו".

נציג המשטרה ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד בתשעה ימים. השופטת בן אליעזר, נענתה חלקית לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרו של החשוד בשבעה ימים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן